Gå til innhold

Forza Horizon avduket i kveld (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, et spill som var nesten på langt inne på Microsoft sin E3 presentasjon får første nyheten. Hva med alle de andre spillene og funksjonene som var før Forza?

 

Vi skrev om spillet allerede på formiddagen i dag (før den offisielle annonseringen). Artikkelen har nå blitt oppdatert med informasjon som ble kunngjort under pressekonferansen.

Lenke til kommentar

Så rimelig Arcade ut. Håper for all del at de holder samme kjørestil som før! Eller så driter de utover hele Forza serien!

Forza 2,3 og 4 er de beste bilspillene jeg noen gang har hatt, så jeg blir utrolig skuffet om de går en mer "mainstream"-drittunge retning som NFS har tatt de siste 10 år.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Så rimelig Arcade ut. Håper for all del at de holder samme kjørestil som før! Eller så driter de utover hele Forza serien!Forza 2,3 og 4 er de beste bilspillene jeg noen gang har hatt, så jeg blir utrolig skuffet om de går en mer "mainstream"-drittunge retning som NFS har tatt de siste 10 år.

 

Helt enig i det. Men jeg tror og håper at de har skjønnt det at de ikke må kødde med essensen av forza :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...