Gå til innhold

Her er de nye juni-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte Optimus 4X ;)

 

Optimus 4X HD var med på forrige måneds liste: http://www.amobil.no/artikler/her-er-de-nye-mai-mobilene/108810

 

Vi baserer oss på opplysninger fra produsentene. Det hender noen av produsentene er litt optimistiske, og at telefoner ikke kommer i butikken før måneden etter det de har sagt. Som nevnt innledningsvis i artikkelen:

 

"LG slapp LG Optimus L5 og LG Optimus 4X HD i mai, og vi hadde dem med på listen over mai-mobiler. Disse telefonene ser imidlertid ikke ut til å ha kommet i butikkene ennå, men LG har nå bekreftet overfor oss at de kommer i juni."

 

 

Lenke til kommentar

808 PureView kommer jo også denne måneden. Fantastisk dårlig artikkel.

 

Den var ikke med på listen vi fikk fra Nokia da vi ba om opplysninger om hvilke telefoner som kommer i butikkene i juni. Om det betyr at de er usikre på om den faktisk kommer før utgangen av måneden eller ikke, vet jeg ikke. Lumia 900 er også usikker, men ut fra signaler vi har fått tror vi den skal være ute før utgangen av måneden. Dette er hva Nokia svarte oss: "Nokia kommer til å bekrefte salgstartsdato for Lumia 900 innen kort tid, men for øyeblikket er det intet å bringe til listen". Ingenting om Pureview, med andre ord. :-)

 

 

Lenke til kommentar

808 PureView kommer jo også denne måneden. Fantastisk dårlig artikkel.

 

Den var ikke med på listen vi fikk fra Nokia da vi ba om opplysninger om hvilke telefoner som kommer i butikkene i juni. Om det betyr at de er usikre på om den faktisk kommer før utgangen av måneden eller ikke, vet jeg ikke. Ingenting om Pureview, med andre ord. :-)

 

Dette er dårlig nytt om det stemmer....

Isåfall er den kraftig forsinket av en eller annen grunn :hm:

Lenke til kommentar

Hvorfor er designed på Lumia'en så ekstremt stygt? Whyy God!

 

Jeg lurer på hvorfor andre mobilprodusenter ikke greier å lage telefoner som ser like bra ut som Nokia og Motorola sine. Hvilken telefon ville du satt fremfor denne? Hold en svart Nokia 800 i henda, og du merker stor forskjell i kvalitet satt opp mot f.eks. HTC sine uglybugly leketelefoner(Samsung Galaxy SII[2] ser temmelig bra ut da) :)

 

Ja, jeg synes Nokia og Motorola har det peneste designet på telefoner som nylig har blitt sluppet.

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan Lumia 900 kan koste såpass mye. 4000kr for en enkeltkjerne prosessor med ellers lite imponerende spesifikasjoner?

 

Det er snakk om wp7, det trenger ikke mer enn en enkeltkjerne, den er allerede raskere enn galaxy s3 så.. + det er alltid litt ekstra i pris på Nokia siden det er gratis GPS.

Lenke til kommentar

Hvorfor er designed på Lumia'en så ekstremt stygt? Whyy God!

Ironi eller komplett retardasjon. Hva er det?

Vet ikke hvem av oss som passer best til ordet du prøver å formidle. Slå opp "retardasjon" i ordboken neste gang, du.

 

Hele mobilen ser plastic ut. Slike sterke farger utenpå er noe som etter min mening hører fortiden til, det ser rett og slett ikke bra ut. Det ser ut som om den har på et billig beskyttelses-etui i gummi eller lignende. I tillegg tar Nokia ett skritt tilbake når det kommer til å utnytte flaten på best mulig måte, med tanke på hvor utrolig mye ramme det er rundt skjermen.

 

Edit: Og fire knapper på én side? Knotete.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...