Gå til innhold

Konkurranse: Vinn SSD fra Kingston


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller?

Slikt er veldig irriterende.

 

Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere!

Lenke til kommentar

Selv om pcen min tok kvelden for noen dager siden (bøyd 1 pinne av 1366 og klarer ikke å bøye den tilbake), så ser jeg for meg at denne disken kommer til å skli fint inn i den nye pc'en min som garantert vil befinne seg her ca. 3 dager etter at jeg har fått ferie pengene mine... Hvis ikke blir det vel enda en bit av feriepengene mine som forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller?
Slikt er veldig irriterende.
Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere!

 

Jeg tolka det som at h*n mente at skrivefeil i artikkelen som gjør spørsmålet utydeling som irriterende :)

 

Ellers morsom oppgaveformulering!

Endret av hlnd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller?
Slikt er veldig irriterende.
Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere!

Mener at skrivefeil er irriterende. Vanskelig å vite om det er lurespørsmål ja.

 

Lenke til kommentar

denne hadde vært fint for meg, kjører nå med en backup harddisk som jeg hadde siden min ssd røyk for noen dager siden, hater også at det går trengt at windows starter opp og spill ikke loader så fort heller

Endret av Mgut
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...