Gå til innhold

Samletest: Her er de ti råeste smartmobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her må jeg si var en idiotisk artikkel. Xperia S på sisteplass pga dårlig byggekvalitet? Ja, den knuser ihvertfall ikke i millioner av biter når den treffer bakken slik som iPhone 4S gjør!

 

Xperia S har bedre kamera og kamera enn 4S, så Xperia S har fått karakter 4 og ligger på sisteplass pga dårlig byggekvalitet?

 

Dette her var dårlig teknofil.

Lenke til kommentar

Hvor er Note? Den har jo best skjerm, høyest oppløsning og størst batteri. Klart råere enn alle på denne listen, selv om S3 slår den på prosessor.

 

Litt rart. Men kanskje de valgte å droppe den, ettersom den i essensen er en forvokst Galaxy SII på speed, og Galaxy SII er vesentlig billigere i dag.

 

Fantastisk fornøyd med min Note i alle fall. Jeg ville ikke ha byttet den ut med noen telefon enda, uansett hvor mange kjerner de nye har, rett og slett fordi skjermen fortsatt er den beste på markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At noe er solid er ikke akkurat ensbetydende med at det gir en følelse av kvalitet.

 

Det eneste som spiller noen rolle er hvor solid den faktisk er, ikke hva du innbiller deg at den er eller ikke er.

 

Men jeg skjønner jo at det er mange som ikke bryr seg om reell kvalitet, med tanke på hvor mange som har knust iPhone'en og at folk fortsetter å kjøpe. Og er det verdt å gå med en tung telefon bare fordi kvaliteten virker bedre?

 

Samsungs telefoner er solide og veier ingenting, det er dét som er viktig. Jeg gidder ikke å gå med en murstein i lomma, samme hvilken kvalitetsfølelse den måtte gi.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Der må jeg nok si meg uenig.

 

Det optimale er selvfølgelig at en klarer å kombinere fysisk funksjonalitet (altså at telefonen blant annet er solid), med en følelse av kvalitet. Personlig synes jeg tidvis at både HTC og Nokia (Lumia) bedre har klart å balansere dette enn Samsung (for lite følelse av kvalitet) og Apple (for lite solid).

Endret av blured
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...