Gå til innhold

Meir Gears of War i vente (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er trolig en prequel som er starten på en ny trilogi. Kanskje ikke Marcus som hovedkarakter lengre. Trilogien fra Gears of War 1-3 er over.

Mhm. Prequel(s) er nok den rette veien å gå inntil de finner ut hva Gears 4 skal handle om.

 

Vedder på at dette er en prequel. Jeg mener, skal en gow4 handle om krig mellom de gjenværende menneskene? Ser jeg ikke som helt sannsynlig.

Spoilers for Gears 3:

 

 

Det er ikke sikkert at de tok knekken på alle locustene i Gears 3. Vi vet ikke om "dødsstrålen" til Adam hadde nøyaktig den samme effekten på locusts som den hadde på lambents.

 

 

En eventuell oppfølger kommer nok uansett til å ta sted en del år etter Gears 3 slik at Epic kan skape en ny bakhistorie for spillet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er melking til en viss grad. Ja de har kjørt på 4 titler istedet for 3 som de sa. Men jeg liker storyen, gameplayet og alt som har med Gears å gjøre.

Jeg håper de kommer opp med noe nytt, samtidig som at jeg kjenner meg igjen. Lager de en kort story, bare for å tjene penger og melke. Da er det melking, lager de en ny story (forhåpentligvis Pendelum Wars) med nye og gode ting, så ville jeg ikke kalt det melking.

 

Assassins Creed blir mer som melking, bortsett fra det nyeste, som ser bedre og nyere ut.

 

Jeg gleder meg hvertfall til mer Gears!

Lenke til kommentar

Dette er trolig en prequel som er starten på en ny trilogi. Kanskje ikke Marcus som hovedkarakter lengre. Trilogien fra Gears of War 1-3 er over.

 

Tipper det blir Pendelum Wars, da er Marcus nok en gang hovedperson :) Men igjen- dette er noe jeg har hatt lyst til å høre om lenge! Hvorfor i helvete er han i fengsel? Alt vi fikk vite var at han var den eneste overlevende i en eller annen krig/fight.

 

Det bør ikke være dette People Can Fly måtte jobbe med til fordel for Bulletstorm 2.

 

Enig! Bulletstorm 2 hadde vært så sinnsykt fett! Håper heller det er de samme folkene som lagde de andre gears holder på med dette, men får da håpe de har invistert litt lenger tid en fra Gears 3. =/ rusha spill blir som regel søppel..

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Bulletstorm 2 som hadde passet perfekt. Ler viss det kommer en prequel trilogy. Da blir det nok 5-6 Gears spill denne generasjonen, det nærmer seg til å bli COD taktikk dette her.

 

Jeg ville mye mer hatt Bullestorm 2 en noe Gears fordi 3eren skuffet meg på alt, story, gameplay, grafikken har jeg sett før bare bedre andre steder, kjedelige scenarioer, mens Bulletstorm 1 imponerte meg noe kraftig! Ja jeg vet Bulletstorm er et FPS, men for det så føltes det litt fresh ut pga ikke noe slike push a to kill a boss scenario :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...