Gå til innhold

Samletest: Her er de ti råeste smartmobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig skuffet som alle andre at Note ikke er med her. Jeg mener at Noten fortjener en 2 eller 3 plass her. Nå har jeg ikke prøvd S3 enda, men har man først kjøpt seg en mobil på 5,8 tommer. Så går man ikke nedover tenker jeg. Har aldri vært mer fornøyd med en telefon noen gang. Har vel hatt de fleste mobiler. b.la iphone 4 og iphone 4s

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi tester forløpende alle smartmobiler som kommer på markedet i Norge. Med utgangspunkt i dette har vi laget en rangering av de ti modellene som er aktuelle akkurat nå hvis du er ute etter en virkelig kraftig smartmobil med mye utstyr."

 

 

Hvordan er det mulig at Galaxy S II kommer på en femte plass mens Galaxy Note ikke er med engang? Spesielt merkelig når dere skriver at testen rangerer telefoner med virkelig kraft og mye utstyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at Note ikke er med på listen er ikke at den er dårligere enn alle som er med her, men at den er i en litt annen kategori. Note er enten et lite nettbrett, eller en diger mobiltelefon. Dermed faller den litt mellom flere stoler. Vi kan ikke helt uten forbehold anbefale den for folk som er på jakt etter en mobiltelefon, og heller ikke for de som er på jakt etter et nettbrett.

 

For de som er på jakt etter akkurat det midt-i-mellom-produktet som Galaxy Note er, er den derimot så godt som perfekt :)

Lenke til kommentar

Tja... vipp HTC Titan eller Lumia 900 på 2. plass, så er vi enige. :)

 

Lumia 900 er jo ikke til salgs i Norge så hvorfor si noe om den når de ikke vet? Windows Phone er kanskje et bra operativsystem men det betyr ikke at telefonene er gode! Samme med iOS og Android.

 

Til dere andre: Hvorfor Nexus? Den er jo ikke noe særlig å skryte av!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...