Gå til innhold

Kraftig vekst for Android og iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør etter nå Nokia: DERE MÅ FÅ ANDROID PÅ TELEFONENE DERES NÅ! HVIS IKKE SÅ GÅR DERE KONK! Bare et lite tips altså :)

 

Med tanke på hvor utrolig bra Windows Phone fungerer så får jeg håpe Nokia har is i magen og fortsetter.

 

Det er heller du og andre som bør kjøpe Nokia telefoner med WP slik at de ikke går konk. Bare et lite tips, altså.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Hør etter nå Nokia: DERE MÅ FÅ ANDROID PÅ TELEFONENE DERES NÅ! HVIS IKKE SÅ GÅR DERE KONK! Bare et lite tips altså :)
Med tanke på hvor utrolig bra Windows Phone fungerer så får jeg håpe Nokia har is i magen og fortsetter.Det er heller du og andre som bør kjøpe Nokia telefoner med WP slik at de ikke går konk. Bare et lite tips, altså.

 

Ja jeg er helt enig. WP er jo fantastisk å bruke. Jeg syntes det knocker både iOs og Android på brukeropplevelse. MEN! jeg vet ikke med Dere, men jeg føler at Det skal liksom "skje" med WP8. Føler at WP ligger og venter på 8ern og da skal alt løse seg opp. Men i mellomtida så taper jo Nokia så det suser til alle andre konkurrenter. Hvorfor kan de ikke også lansere Android telefoner, mens vi "venter" på WP8? Samsung klarer jo det så hvorfor ikke Nokia?

Lenke til kommentar

Hvor er Bada? Har det fullstendig gått i graven?

 

Bada er dødt, men elementer av Bada er ført videre i Tizen, som er det nye OS'et fra Samsung (og Intel).

 

Kunne ført den videre nå (fra mitt inlegg lenger oppe) men velger å ikke gjøre det.

Hva er greia med å lage navn som kan bli tolket så feil?

Vet det er mange land, og vanskelig å følge med, men alikavell :p

Lenke til kommentar
Hvor er Bada? Har det fullstendig gått i graven?
Bada er dødt, men elementer av Bada er ført videre i Tizen, som er det nye OS'et fra Samsung (og Intel).
Kunne ført den videre nå (fra mitt inlegg lenger oppe) men velger å ikke gjøre det.Hva er greia med å lage navn som kan bli tolket så feil?Vet det er mange land, og vanskelig å følge med, men alikavell :p

 

Va sier do? Har do bada tizen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...