Gå til innhold

Just Cause 3 kan være på vei (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trademark for Just Cause 4 er jo allerede registrert, men gleder meg i såfall som en unge. Har spilt Just Cause 2 i 75 timer, og forhåpentligvis er en del av den "grensesprengningen" coop. Da hadde dette vært perfekt, kanskje debutere på nestegenenerasjons konoller? Gleder meg uansett ^^

Lenke til kommentar

Strålende! Jeg håper litt på at det blir en like "solid" historie i neste spill også.

 

Steam kan melde at jeg har herjet rundt i Just Caue 2 i 120 timer, tiden flyr når man har det moro :)

 

(Også hadde det vært litt artig om de tok med sykler igjen (fra Just Cause (1)), ingenting er som å henge i fallskjerm etter en tolv-åring på tråsykkel)

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Jeg likte Just Cause (1) veldig godt da det kom ut, selv om det hadde sine feil, og det gikk en del tid med til toeren også. Kanskje på tide å hende dem frem igjen. Liker veldig godt hva disse spillene gjør med action-sandkasse-sjangeren og vertikalt gameplay.

Lenke til kommentar

ting som jeg vil ha endret i just cause 2 er:

 

Grappling hook: kan feste flere objekter sammen samtidig uten bruk av 3rd party mods.

mer styrke i kablene.

litt lenger range.

mer kjøretøy.

mer og gjøre i free roam.

flere våpen.

litt mer variasjon i terreng og natur.

 

grafikk, lyd, spillmotor og alt det der syns jeg er greit, trenger egentlig ikke noen forandring. (dette er da min mening i alle fall.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...