Gå til innhold

Test: Test: LG Optimus L3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dennne mobilien fikk mye kritikk for de den var treg, hvorfor ble egentlig Galaxy y nesten hyllet bare for de den har god brukervendlighet ? :)

Det er fordi amobil elsker Samsung, selv om denne LGen ikke er mye og skryte av.

Se på andre utenlandske tester, der vinner LG over både HTC og Samsung.

Problemet er at LG har ikke like høyt status som de andre merkene.(enda)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig spør du meg. LG får til og med refs for høy pris på tester i Norge, når Samsung har enda høyere pris med dårligere eller samme innmat.

 

Hadde LG Optimus 2X før, og merker ingen stor forandring kontra S2'en jeg har nå. Er vel det at jeg ikke lenger kan bruker hdmi-kabel mellom mobil og TV lenger, at S2 leker iPhone (mtp. på hjem-knapp/kun sidelengs meny som alternativ osv.) og har ICS som er forskjellen.

 

Fikser LG raskere oppdateringer mtp. operativsystem og småbugs er de der. Sistnevnte gjorde de faktisk noe med på 2X gjennom oppdateringer. HTC opplevde jeg faktisk som verre den tid jeg prøvde den, og kommer til å holde meg unna de en stund.

Lenke til kommentar
Dennne mobilien fikk mye kritikk for de den var treg, hvorfor ble egentlig Galaxy y nesten hyllet bare for de den har god brukervendlighet ? :)
Det er fordi amobil elsker Samsung, selv om denne LGen ikke er mye og skryte av. Se på andre utenlandske tester, der vinner LG over både HTC og Samsung.Problemet er at LG har ikke like høyt status som de andre merkene.(enda)

 

Jeg hadde LG KC910 (Renoir). Skikkelig møkkatelefon. Alt var råttent, utenom kameraet, som var ganske så bra. Aldri mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig spør du meg. LG får til og med refs for høy pris på tester i Norge, når Samsung har enda høyere pris med dårligere eller samme innmat.

Jeg ville heller brukt iPhone som eksempel i stede for Samsung PGA iPhone er enda dyrere og mindere for pengene enn Samsung.

 

For eksempel så får man mobiler under 2000 Kr som er kraftigere enn iPhone, LG Optimus 2X for eksempel. ;)

Lenke til kommentar

Utrolig spør du meg. LG får til og med refs for høy pris på tester i Norge, når Samsung har enda høyere pris med dårligere eller samme innmat.

Jeg ville heller brukt iPhone som eksempel i stede for Samsung PGA iPhone er enda dyrere og mindere for pengene enn Samsung.

 

For eksempel så får man mobiler under 2000 Kr som er kraftigere enn iPhone, LG Optimus 2X for eksempel. ;)

 

LG Optimus er ikke inærheten av like kraftig som iPhone 4s. Bortsett fra det er jeg enig ;)

Lenke til kommentar

Utrolig spør du meg. LG får til og med refs for høy pris på tester i Norge, når Samsung har enda høyere pris med dårligere eller samme innmat.

Jeg ville heller brukt iPhone som eksempel i stede for Samsung PGA iPhone er enda dyrere og mindere for pengene enn Samsung.

 

For eksempel så får man mobiler under 2000 Kr som er kraftigere enn iPhone, LG Optimus 2X for eksempel. ;)

 

LG Optimus er ikke inærheten av like kraftig som iPhone 4s.

Se og lær Apple fanboy!.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi! Gratulerer! Du er den første, og mest sannsynlig den siste, personen som kaller meg Apple fanboy. Jeg misliker faktisk Apple ganske sterkt etter måten din holder på akkurat nå, og kommer ALDRI til å kjøpe en iPhone. Neppe en Mac heller for den saks skyld.

 

Uansett, selv om 2x har 1000 mhz vs iPhones 800, er iPhone sin kraftigere. Du må lære deg å se forbi tallene. Grunnen til at Apple skrudde ned hastigheten er at den allerede var rask nok og de ville spare batteri. Kan sikkert finne en eller annen test for å bevise det senere hvis du har veldig lyst på en.

Endret av Habarug
Lenke til kommentar

Å diskutere Android vs Iphone har jeg gitt opp, og anbefaler dere andre å gjøre det samme.

Apple eierne er enige om at det de har er best og motsatt.

Men det jeg vil frem til er at Iphone kommer seg ikke opp på gullplass igjen etter at Samsung S2 ble kåret til årets mobil av en samstemt verdenspresse, Android/smartphone utviklerne kommer aldri til og slippe apple opp på siden igjen, og kommer ikke til og se seg tilbake.

Det er min påstand.

Innse det folkens, apple blir ikke det samme uten Steve Jobs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å diskutere Android vs Iphone har jeg gitt opp, og anbefaler dere andre å gjøre det samme.

Apple eierne er enige om at det de har er best og motsatt.

Men det jeg vil frem til er at Iphone kommer seg ikke opp på gullplass igjen etter at Samsung S2 ble kåret til årets mobil av en samstemt verdenspresse, Android/smartphone utviklerne kommer aldri til og slippe apple opp på siden igjen, og kommer ikke til og se seg tilbake.

Det er min påstand.

Innse det folkens, apple blir ikke det samme uten Steve Jobs.

Nå diskutert jeg ikke Android vs Iphone men Hvor kraftig iPhone vs alt annet er.

Lenke til kommentar

Dennne mobilien fikk mye kritikk for de den var treg, hvorfor ble egentlig Galaxy y nesten hyllet bare for de den har god brukervendlighet ? :)

Det er fordi amobil elsker Samsung, selv om denne LGen ikke er mye og skryte av.

Se på andre utenlandske tester, der vinner LG over både HTC og Samsung.

Problemet er at LG har ikke like høyt status som de andre merkene.(enda)

Ja etter å ha sett på mange andre tester kom jeg til konklusjonen av at Amobil elsker Samsung jeg også :)

Lenke til kommentar

Du skriver også (Bortsett fra det er jeg enig) betyr det at du er enig at det fins mobiler under 2000 Kr som er kraftigere enn iPhone og har du noen eksempler på det?. :shrug:

 

Oja, det var vel litt upresist, men jeg mente at jeg var enig i at iPhone var et bedre eksempel enn samsung :)

 

Og foreløpig har vel ingen her sagt at iPhone er bedre enn Android og vi trenger ikke starte den diskusjonen heller

Lenke til kommentar

Å diskutere Android vs Iphone har jeg gitt opp, og anbefaler dere andre å gjøre det samme.

Apple eierne er enige om at det de har er best og motsatt.

Men det jeg vil frem til er at Iphone kommer seg ikke opp på gullplass igjen etter at Samsung S2 ble kåret til årets mobil av en samstemt verdenspresse, Android/smartphone utviklerne kommer aldri til og slippe apple opp på siden igjen, og kommer ikke til og se seg tilbake.

Det er min påstand.

Innse det folkens, apple blir ikke det samme uten Steve Jobs.

Nå diskutert jeg ikke Android vs Iphone men Hvor kraftig iPhone vs alt annet er.

Håper du tok med byggekvaliteten til iphone med i beregningene dine, jeg har prøvd iphone for en periode, men den knustes, elendig til prisen!

Men ironien i denne diskusjonen er at den beste apple telefonen blir diskutert under testen av en LG til 1000,- og suger sikkert skikkelig. Prøv en LG optimus 4X HD som er billigere en iphone 4S så kan vi snakkes.

Lenke til kommentar

Håper du tok med byggekvaliteten til iphone med i beregningene dine, jeg har prøvd iphone for en periode, men den knustes, elendig til prisen!

Men ironien i denne diskusjonen er at den beste apple telefonen blir diskutert under testen av en LG til 1000,- og suger sikkert skikkelig. Prøv en LG optimus 4X HD som er billigere en iphone 4S så kan vi snakkes.

Ja jeg har lakt merke til iPhone ikke er spesielt robust,

Og det skall ikke forundre meg at den telefonen dette emne nemlig handler om, LG Optimus L3 er mer rubust enn iPhone. :wee:

 

Dessuten synest jeg disignet på LG Optimus L3 er mye finere enn iPhone, som ser ut som en Sandwich is.

Jeg har fått sansen på firkannta mobiler. :cool:

Endret av Leseren
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...