Gå til innhold

Duket for tevling i Counter-Strike: Source


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Synd det er source og ikke 1,6, da det store "pro-miljøet" i Source ikke er på langt nær som i 1,6.

Idiotisk valg av datoer også, det er eksamensperioder for nesten alle i hele Norge nå.

 

Ser fram til når 1,6 får en turnering - for da melder jeg meg på! 100 kroner for å spille i denne turneringen tror jeg er optimistisk, med tanke på at vi var rundt 20 lag i League of Norway. Og LoL er LANGT mer populært enn Source idag.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Ser fram til når 1,6 får en turnering - for da melder jeg meg på! 100 kroner for å spille i denne turneringen tror jeg er optimistisk, med tanke på at vi var rundt 20 lag i League of Norway. Og LoL er LANGT mer populært enn Source idag.

Sammenlignet du nettopp et gratis MOBA-spill med et 8 år gammelt fps? :huh:

 

Uansett, CSS har en lysere fremtid enn 1.6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ser fram til når 1,6 får en turnering - for da melder jeg meg på! 100 kroner for å spille i denne turneringen tror jeg er optimistisk, med tanke på at vi var rundt 20 lag i League of Norway. Og LoL er LANGT mer populært enn Source idag.

Sammenlignet du nettopp et gratis MOBA-spill med et 8 år gammelt fps? :huh:

 

Uansett, CSS har en lysere fremtid enn 1.6.

 

Sammenligner 20 påmeldte lag i et større spill, uten påmeldingsavgift mot cssnorge som er dødt. Ja.

 

Uansett, jeg er uenig. CSS mistet sjansen sin når det kom ut. Det er bare å se på pengepremiene du får for å vinne store turneringer i 1,6 forholden til CSS.

Lenke til kommentar

Forskjellen på 1.6 og Source ligger i hovedsak i spillerne.

 

1.6 Spillere bruker hver mulighet til å rakke ned på Source.

Mens Source spillere bare gir blaffen. Da de har skjønt at det er to forskjellige spill.

 

Bra tiltak, men som sagt før, uheldig valg av dato.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...