Gå til innhold

Derfor krever de 6 milliarder kroner av Activision (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, disse to, enkelt sagt, har laget et av verdens mest populære spill, og fått fyken. Det ser ut som at Activision ble for grådige og ikke hadde lyst å utbetale de bonusene, og bestemte seg for å bli kvitt dem.. Håper de taper i retten, og blir pålagt å betale denne summen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oooo den satt! Jeg håper West og Zampella vinner så kan Activision få seg en for å sparke de som gjorde CoD til en suksess og gjorde meg interessert i CoD.

Jeg elsket MW2 og har spilt det flere hundre timer, jeg kjøpte BO men det var så ekstremt dårlig og ga meg ikke i nærheten av samme følelse av glede som jeg fikk av MW2. Og pga. BO og at de fikk sparken gadd jeg ikke engang å kjøpe MW3, både grafikken og gameplay'et i MW3 føles verre ut en det den var i MW2.

 

"Ifølge utgiveren skal de to ha holdt tilbake bonusutbetalinger til de ansatte, for å få Activision til å se ut som den «slemme» parten"

 

Er det ikke sånn at de ikke fikk bonus eller var det en bonus fra før av som de ikke har betalt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og i en av de tidligere artiklene dere har skrevet som var linket i denne artikkelen så leste jeg at Activision holdt bonusen tilbake for å holde ansatte i IW til MW3 var ferdig. Hvis dette er sant så feiler Activisiom totalt men å beskylde West og Zampella for å ikke ha betalt bonusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...