Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exchange støtten på denne er mildt sagt dårlig, lite egnet for folk som jobber i bedrifter.

Vi vurderte det her hos oss, men valgte å forsette med HTC (er snakk om mange tusen telefoner).

 

Eneste fordelen med Samsung i bedriftmarkedet er god støtte for MDM (Mobile Device Management), men resten veier ikke opp for dette, spesielt Exchange støtten.

Man kan for eksempel ikke gjøre basic ting som autosync av subfolders eller gjøre company directory søk lett forstålig for brukere.

 

Synkroniseringsmulighetene for kontakter er også dårlig, man kan heller ikke lett bytte hvilken konto en kontakt ligger på.

Begge disse feltene ligger HTC lysår foran Samsung.

 

 

Så vi kommer til å gå fra HTC Desire S til HTC One-V som standard smartmobil.

(Jeg har Samsung telefon selv, Note, gikk fra 4S, og gremmes hver gang jeg bruker mail eller kontaktlister).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du testet en Samsung Android med Android 4.0 og Exchange? Her på jobben var det flere som slet med Exchange på Galaxy S2 når den kjørte Android 2.3. Med Android 4.0 oppdateringen fungerer Exchange mye bedre og har flere funksjoner (kontaktsøk i Exchange registeret f.eks)

Lenke til kommentar

SGS3 ser jo ut som en herlig telefon, men føler det er mest nye touchwiz som utgjør den største forskjellen fra SII

 

Hadde SII fått en oppdatering med denne touchwizen, hadde oppgraderingen til SGS3 vært liten.. sånn i praksis bruk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men folkens hus at iPhone (5) vil komme ut i juni. Så jeg tenker at jeg ville vente med å kjøpe Samsung Galaxy S3 fordi vi kan gjøre et stor feil med å kjøpe SGS3. Derfor venter jeg litt til ;)

 

Vi ser nok ikkje iphone5 før i oktober..

Tviler sterkt på at iPhone 5 blir kraftigere enn S3.

 

Kjenner man Apple rett så er det en iPhone 4S med større skjerm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du misforstår meg, jeg kommenterte innlegget over som hevdet at det ikke var plast, men polykarbonat (som dog er en type plast).

 

Poenget mitt er at hvis noe ser "plastikk" ut, så ser det gjerne billig ut (i alle fall når vi snakker telefoner) - og er ikke med på å øke kvalitetsfølelsen. HTC One X hverken ser eller føles som plastikk, mens SGS 3 gjør dette. Det var poenget mitt :)

 

Om da Samsung hevder det er laget av gull, platina eller diamanter så spiller det jo liten rolle for forbrukeren så lenge telefonen både ser og føles litt "billig" ut.

Endret av KriFos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...