Gå til innhold

Nokia Lumia 610 er i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler ingen med litt mer enn luft mellom ørene å gå for denne. Legg de hundrelappene det er snakk i mellom til Lumia 710, og få fullverdig Windows Phone-opplevelse. Denne modellen støtter f.eks ikke Skype, - hvilke andre spill/apps som er utelatt er umulig å forutse.

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen med litt mer enn luft mellom ørene å gå for denne. Legg de hundrelappene det er snakk i mellom til Lumia 710, og få fullverdig Windows Phone-opplevelse. Denne modellen støtter f.eks ikke Skype, - hvilke andre spill/apps som er utelatt er umulig å forutse.

 

Nokia 610 er vell heller ikke meningen skal ha "alt" da den nettopp er en budget-modell som derfor skal være rimelig.

Såvidt jeg kan se har den heller ikke front-kamera, da faller jo endel av vitsen med skype også bort av den grunn...

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen med litt mer enn luft mellom ørene å gå for denne.

Helt enig. LG Optimus 7 selges for rundt 1500 kr og har bedre maskinvare, men litt kjipere design.

 

Denne modellen støtter f.eks ikke Skype, - hvilke andre spill/apps som er utelatt er umulig å forutse.

Lumia 610 støtter Skype jo, det ble relativt tidlig klart etter at de første nyhetene sa det motsatte. Men enkelte spill og andre apps vil muligens ikke fungere, det stemmer.

edit: Hm, Skype fungerer visst ikke likevel. Makan til frem og tilbake!

http://www.gsmarena.com/nokia_drops_support_for_skype_app_on_the_lumia_610-news-4284.php

 

Mulig Lumia 610 vil synke betraktelig i pris fremover, men for øyeblikket er den et særdeles dårlig kjøp sammenlignet med Lumia 710 eller LG Optimus 7.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Hos min distributør er prisforskjellen på Lumia 710 og Lumia 610 nede på 100,- . Det er hinsides min fatteevne at Nokia har insistert på å få spesifikasjonen senken på Windows Phone for å oppnå denne "usynlige" prisforskjellen.

 

Fra forbrukerens ståsted ville jeg enten lagt i mellom til Lumia 710, eller vurdert om kanskje Android er et bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Det er hinsides min fatteevne at Nokia har insistert på å få spesifikasjonen senken på Windows Phone for å oppnå denne "usynlige" prisforskjellen.

Jeg antar at

- den vil synke vesentlig i pris, slik bl.a. Lumia 800 har gjort siden lansering.

- den vil komme med veldig gode priser med abonnement.

 

For å lykkes med sin nye satsning må Nokia spille på lag med operatørene. Det har gitt veldig gode priser på Lumia 800 sammenlignet med prisene uten abonnement. Regner med at det samme vil skje med Lumia 610.

Lenke til kommentar

Men enn så lenge har den ikke sunket i pris, så argumentasjonen din holder ikke for en kjøper i dag. Det vil komme et brannsalg på denne, men den må evalueres på dagens basis. Og som det ble skrevet av flippi3 får du altså Omnia W til nærtliggende pris; - og da får du mye bedre skjerm, full app-støtte og bedre kamera.

 

Er da vitterlig en Nokiafan men det betyr ikke at jeg anbefaler alt de trør ut døra.

 

EDIT: Ryddighet i setninger

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Men enn så lenge har den ikke sunket i pris, så argumentasjonen din holder ikke for en kjøper i dag.

Argumentasjonen min? Jeg sier da i innlegget over at jeg er helt enig i at man bør styre unna Lumia 610.

 

Er da vitterlig en Nokiafan men det betyr ikke at jeg anbefaler alt de trør ut døra.

Enig igjen ;)

Lenke til kommentar

Men enn så lenge har den ikke sunket i pris, så argumentasjonen din holder ikke for en kjøper i dag.

Argumentasjonen min? Jeg sier da i innlegget over at jeg er helt enig i at man bør styre unna Lumia 610.

 

Gikk litt fort der, siktet såklart til f.eks "leirdueredet" som påpekte at Lumia 610 skal være en billigmodell. Og da var poenget mitt at "billigmodellen" ikke er billig nok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...