Gå til innhold

Mer Kepler-grafikk på vei fra Nvidia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et spennende produkt. Mon tro om det gruser HD7870. Ytelse/strømforbruk og pris blir vel avgjørende her.

 

Skulle gjerne byttet ut mitt HD6870 med noe som er litt mer stillegående. Hva angår gaming så vil det overraske meg om dette kortet ikke yter som ville vest i tråd med fjorårets GTX560Ti.

Lenke til kommentar

imponerende men ikke tilstede. umulig å få tak i skjermkort i dag:S

 

Jeg bestilte meg akkurat et Gigabyte GTX 670 kort fra dustin! :)

jeg ville ikke ha referanse kjøleren, og nå kom endelig denne med noe bedre kjøling på lager i dag.

 

de aller fleste refreranse kort er også inne på lager

Lenke til kommentar

imponerende men ikke tilstede. umulig å få tak i skjermkort i dag:S

 

Tull og tøys. Komplett har 74 Gigabyte GeForce GTX 670 2GB med Windforce-kjøler på lager. I går sendte de ut Gainward GTX 680 Phantom 2 GB og ASUS GTX 670 DirectCU II TOP 2 GB i bøtter og spann. Tror også de sendte ut Zotac GTX 680 AMP! 2GB og MSI GTX 680 Twin Frozr III. Det kommer en ny leveranse om ca en uke for de fleste merkene som ble solgt ut i går.. Det er bare å følge med på de bekreftede datoene og legge inn en bestilling. Det eneste som ikke er kommet inn på bekreftet dato ser ut til å være Gainward GTX 670 Phantom 2 GB.

Lenke til kommentar

HD 7770 er ikke så egnet til spill med mindre det er snakk om litt eldre spilltitler. Det humper og det går, men frameratene er litt i minste laget. Da er det mer fornuftig å velge HD 6870 som yter ca 30% bedre og er omtrent der det begynner å duge i oppløsningen 1920x1080. Må heller ikke glemme at man får 7850 til ca 1900 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HD 6870 og HD 7850 er begge for store kort. Jeg ønsker å bygge et Mini-ITX system og da trenger jeg et kort som aller helst er mindre enn 18 cm (PC Q07) eller maks 24 cm (PCQ11). I tillegg bør det være stillere og mindre varmt enn mitt HD 5850. HD 7770 er en aktuell kandidat, men jeg hadde håpt på et kort med samme ytelse som det nåværende kortet mitt. Jeg hadde derfor forhåpninger til det grønne laget denne gangen.

 

Jeg har googlet litt nå, og kom over denne siden. Den er litt gammel, men gir meg håp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...