Gå til innhold

Apple-sjef tjente over 2 milliarder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tim Cook, og alle de andre overbetalte kaksene rundt om i verden, er virkelig det som er feil med verden.

 

Fabrikkarbeiderne som lager Apple produkter lever på luselønn, mens fyren som er sjef for tyranniet, tjener enorme summer. Jeg har ett ord for slike typer: Drittsekk.

Lenke til kommentar

Salary, incentives, stock option grants, restricted stock grants og performance awards - hvorav Cooks "lønn" strengt tatt avgjøres av framtidige aksjekurser, spørsmålet om kva eg ville ha "gjort med 2 milliarder kroner til fritt bruk" blir irrelevant her, all den tid den godeste Cook ikkje har disse pengene - enno ;) .

 

Men eg ville ha nedbetalt huslånet og deretter sett kva som blei igjen.

Lenke til kommentar

Tim Cook, og alle de andre overbetalte kaksene rundt om i verden, er virkelig det som er feil med verden.Fabrikkarbeiderne som lager Apple produkter lever på luselønn, mens fyren som er sjef for tyranniet, tjener enorme summer. Jeg har ett ord for slike typer: Drittsekk.

 

Fabrikkarbeiderne til Apple eksisterer ikke, de kjøper sine produkter fra eksterne produsenter, disse er ikke under Apple's kontroll og eie, Apple sine arbeidere er dog blant de mest fornøyde vistnok.. Og du hadde vel helt sikkert sagt nei til mer i lønn enn de arbeiderne for FoxCon som produserer Apple produkter, eller??

 

Enig i at 2mrd er "litt" i overkant, men blir en tilbudt slike svimlende summer så sier en vel ikke nei, eller du hadde kanskje gjort det og?.

 

Meh, det å sitte på toppen er ikke bare gøy, alt hviler på dine skuldre, går det bra får du ros, går det dårlig får du kjeft eller som regel sparken.

 

OG i det store og hele hadde ikke cooks lønn gjort store forskjellen for resten av verden, enten om den var på 1 dollar eller 378millioner dollar..

Endret av Phreak Paradize
Lenke til kommentar

Tim Cook, og alle de andre overbetalte kaksene rundt om i verden, er virkelig det som er feil med verden.Fabrikkarbeiderne som lager Apple produkter lever på luselønn, mens fyren som er sjef for tyranniet, tjener enorme summer. Jeg har ett ord for slike typer: Drittsekk.

 

Fabrikkarbeiderne til Apple eksisterer ikke, de kjøper sine produkter fra eksterne produsenter, disse er ikke under Apple's kontroll og eie, Apple sine arbeidere er dog blant de mest fornøyde vistnok.. Og du hadde vel helt sikkert sagt nei til mer i lønn enn de arbeiderne for FoxCon som produserer Apple produkter, eller??

 

Enig i at 2mrd er "litt" i overkant, men blir en tilbudt slike svimlende summer så sier en vel ikke nei, eller du hadde kanskje gjort det og?.

 

Meh, det å sitte på toppen er ikke bare gøy, alt hviler på dine skuldre, går det bra får du ros, går det dårlig får du kjeft eller som regel sparken.

 

OG i det store og hele hadde ikke cooks lønn gjort store forskjellen for resten av verden, enten om den var på 1 dollar eller 378millioner dollar..

 

Oooh, stakkar, han kan få sparken, og gå til en annen svært høyt betalt jobb. At andre hadde tatt imot pengene hindrer ikke det er helt idiotisk med en slik skeivfordeling. 20 000 Folk kunne fått 100k mer i lønn for en slik sum, og det hadde garantert spredd mere glede for pengene.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...