Gå til innhold

FINN.no klar for iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

føler meg nedprioritert som kunde hos finn.no...De kunne jo heller vært ærlige og sagt rett ut at vi android freaks er uønsket som kunder...GTFO finn.no :/

 

Hvorfor det? Det hele handler om buisness, det koster penger å utvikle (og selge) en app. Derfor tar de hoveddelen av markedet. Blir nesten som å si "Men kirken får 2 milliarder, hvorfor får ikke vi scientologer 2 milliarder? føler meg uønsket av staten". Om du skjønner hva jeg mener (Overse religion preike, det var bare noe å sammenlinge med)

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det hele handler om buisness, det koster penger å utvikle (og selge) en app. Derfor tar de hoveddelen av markedet.

 

PPFFT.. til og med blogger, gratis forum og det som verre er har apper til både det ene og det andre... Men finn.no som faktisk skal være den største kommersielle salgs kanalen i Norge har ikke "råd"..

 

Jeg ser poenget ditt, men det holder bare ikke...

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det hele handler om buisness, det koster penger å utvikle (og selge) en app. Derfor tar de hoveddelen av markedet.

 

PPFFT.. til og med blogger, gratis forum og det som verre er har apper til både det ene og det andre... Men finn.no som faktisk skal være den største kommersielle salgs kanalen i Norge har ikke "råd"..

 

Jeg ser poenget ditt, men det holder bare ikke...

 

De har råd , det handler om max profitt, velkommen til norge og kapitalisme (nei jeg er ikke imot det) Men det er det "alle" selskaper tenker sånn

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...