Gå til innhold

Anmeldelse: Warlock: Master of the Arcane (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin anmeldelse, men dette spillet ble altfor simpelt for meg. Virker som det ikke er noe negativt med ICS i spillet heller, så jo flere byer man har, jo bedre. Da blir det fort kjedelig når det eneste man trenger fokusere på er å få så mange byer som mulig for å kunne pumpe ut flest mulige enheter. At teknologitre er utelatt til fordel for et lotteri synes jeg også var mildt sagt merkelig.

 

Sikkert et ok spill for folk som ikke spiller så mye strategispill, eller som liker å krige. Tror ikke jeg kan gi det noe mer enn 5 selv.

Lenke til kommentar

Allerede noen patcher ser jeg, så satser på at spillet forbedres mye i forhold til demoen. Spilte faktisk ikke så mye av den, synes den var så strømlinjeformet, som påpektes. Var jo greit nok (om jeg vil slåss litt), men når jeg er midt i en MoM periode nå så blekner naturligvis Warlock i forhold.

 

 

Edit: Mulig det er mer klart skille mellom magityper man har tilgang på og slikt når man lager wizard? Kunne jo ikke det i demoen. Tviler uansett på at det er på nivå med books/retorts i MoM da.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Dette var ein god omtale, som stemte godt med inntrykka mine frå demoen. Dette verkar som eit kurant spel innanfor ein interessant sjanger, men mangelen på djupne og sterk konkurranse gjer at eg kanskje ventar til det kjem på salg ein gong.

 

Etter at eg hadde prøvd demoen, vart det naturleg å samanlikne med Fall from Heaven...noko som førte til at eg oppdaga at der hadde komt ein mod til denne modden: Master of Mana. Denne aukar kompleksiteten og rikdomen til det allereie strålande Fall from Heaven, og kan tilrådast for dei som ønskar turbasert strategi med fantasy-tema, men med mykje større djupne.

 

Kay

Lenke til kommentar

Virker litt i simpleste laget for meg...Sikkert et strålende spill til å bli kjent med turbaserte strategispill, men det klare fokuset på krigføring gjør at det ikke interesserer meg stort.

 

Med mindre jeg kan rekruttere noen av krig-foran-diplomati vennene mine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...