Gå til innhold

Vinn proft spillutstyr fra Steelseries


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som om noen har endret den engelske Wikipedia-artikkelen om SteelSeries til å inneholde feil informasjon. Endringen skjedde i dag kl 09:08.Jeg syns huske at dette er noe man har sett ned på ved tidligere anledninger.

 

Det er noen som har prøvd seg der, ja. Går det å rapportere til Wikipedia slik at brukeren blir bannlyst?

Lenke til kommentar

På wikipedia kan du se ip-adressen til han/hun som endra det. En fra hedmark med statisk ip-adresse, kan sikkert lukes ut fra hele konkurransen hvis Gamer.no logger slikt. Da har de forhåpentligvis knyttet det til navnet hans/hennes så han/hun ikke kan delta i fremtidige konkurranser. =)

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ønsker meg dette og jeg heller ikke kommer til å være med på denne konkurransen. Ikke fordi premien er dårlig, men jeg har bare aldri skjønt greia med disse gaming tastaturene som ser ut som tastatur fra 1980 med null ekstra funksjoner (backlight, macro og mm knapper f.eks.). Det samme gjelder musen som ser ut som en hvilken som helst kontormus hentet fra perioden da optisk akkurat ble stort. Jeg sier ikke utstyret er dårlig, jeg skjønner bare ikke hva som er så spesielt med det. Om noen kan opplyse meg om det så kanskje jeg kan forstå litt bedre...

Lenke til kommentar

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ønsker meg dette og jeg heller ikke kommer til å være med på denne konkurransen. Ikke fordi premien er dårlig, men jeg har bare aldri skjønt greia med disse gaming tastaturene som ser ut som tastatur fra 1980 med null ekstra funksjoner (backlight, macro og mm knapper f.eks.). Det samme gjelder musen som ser ut som en hvilken som helst kontormus hentet fra perioden da optisk akkurat ble stort. Jeg sier ikke utstyret er dårlig, jeg skjønner bare ikke hva som er så spesielt med det. Om noen kan opplyse meg om det så kanskje jeg kan forstå litt bedre...

 

God feel kan ikke forklares, det må prøves. Når det gjelder tastatur, mus og headset er personlige preferanser det som bør styre kjøp, om en vet hva en driver med. Å kjøpe et tastatur som ikke fungerer for deg men som har levetid på [insert arbitrary number] antall tastetrykk per tast er i mine øyne ikke et godt kjøp.

 

Basically - smaken er som baken.

 

Sitter og skriver dette på et qpad mk-80 cherry blue tastataur, men jeg synes likevel at Vaio SE-laptopen min har like komfortable knapper til tross for rubber domes. Hvis dette ikke har noen mening og du fortsatt er interessert så kan du lese litt om tastaturknappers oppbygging her: goo.gl/dx2BA

 

Samme gjelder mus - dpi, posisjon på knapper, hvordan den ligger i hånda, [insert arbitrary related function here], etc...

 

...Headset er vel egentlig selvinnlysende.

 

Selv liker jeg å prøve så mye jeg kan, så er jeg som forbruker bedre informert ang. hva som vil være et bra kjøp for meg. Andre velger å stole på reviews, eller venne seg til det de har brukt pengene på. Resten er helt opp til deg.

Lenke til kommentar

*Snipp*

 

Takker for svar, men dette svarer egentlig ikke på det jeg lurer på. Det var muligens noe dårlig forklart fra min side. Jeg synes bare ikke dette virker som noe gamingtastatur, for da kan man vel strengt tatt ta hvilket som helst tastatur male det svart og selge det som gamingtastatur. Hva gjør dette til et mer egnet tastatur for gaming enn mitt 20år gamle dell tastatur? Jeg kan skrive, spille og trykke inn opp til 6 taster samtidig med det, hva er spesielt med Steelseries sitt? Og foruten dpi, hva er spesielt med denne musen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...