Gå til innhold

Disse selger best om dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har de inkludert forhåndsbestillingene for S3?

Det er vel ganske tydelig at det ikke er inkludert noe forhåndssalg av S3, vist enn faktisk leser artikkelen.

 

Lenke til kommentar

Ikke uventet at iphone ligger på topp mens resten er android (og en liten dash winphone) men det er et viktig men med slike oversikter, netcom har hele tiden kampanjer slik som nå nylig da de ville kvitte seg med sgs sII som de solgte til 1,- kr og det er noe som gir stort mersalg, et annet eksempel er iphone til også 1,- kr så nå når nokia også selges til en kr så vil den komme bedre ut neste måned.... (selv om det er den værste smart telefonen jeg har prøvd, ja han er til og med dårligere enn iphone !)

Så dette bliør bare tull og helt unødvendig og uten noen som helst verdi...

Lenke til kommentar
Har de inkludert forhåndsbestillingene for S3?
Det er vel ganske tydelig at det ikke er inkludert noe forhåndssalg av S3, vist enn faktisk leser artikkelen.

 

Leste artikkelen og det eneste som sto om S3 var "og Samsungs Galaxy S III lanseres om ikke så lenge", jeg var ikke sikker så jeg spurte

Lenke til kommentar

Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! :)

 

Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? :wee:

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! :)

 

Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? :wee:

 

Nei, 'helt utrolig' er definisjonen på at jo større skjerm = MYE bedre opplevelse.

 

Det blir ikke enklere enn det.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! :)

 

Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? :wee:

Pøh, nok en Apple fan! Iphone er en god tlf ja, MEN alt for liten for konkurrentene.

 

Jeg gikk for en tlf som passer etter mine bruk rett og slett. Kan ikke spiller på en 3.5" skjerm som fingrene tar halve plassen... :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...