Gå til innhold

Gir deg 125 kr. per mobilbilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Er 125 kroner en grei pris for at noen kan bruke mobilbildet ditt fritt? Kommenter i forumet nedenfor.

Så lenge jeg selv velger hvilke bilder som de har muligheten til å bruke, selvfølgelig!

Lenke til kommentar

iPhone... Hadde bare alle laget app-er til Android også... ;)

 

Jeg liker slike konsepter. Win-win-situasjon og sammarbeid. Er genialt når man finner situasjoner hvor man kan betale for å få tilbake, for å så selge hva man gav, slik at alle på en måte tjener på det.

 

Forøvrig skal jeg absolutt ikke legge skjul på at jeg, som de fleste andre, liker å tjene penger på praktisk talt ingenting. ;)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Stakkars folk som må tråle gjennom de mengder av elendige bilder som blir lastet opp til denne tjenesten...

 

Jeg har solgt et par bilder via iStock tidligere. Av cirka 10 bilder lastet opp ble 1 godkjent, og det er bilder tatt med helt ok speilrefleks (det nå eldre Nikon D80). Prisen på bildene for sluttkunde varierer avhengig av størrelse, men for 125 kroner får man de i ganske grei størrelse som kan brukes til mye.

 

Hvordan denne tjenesten, basert på mobilbilder, skal konkurrere med de store kan jeg ikke forstå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...