Gå til innhold

Lenovos nyeste er lett og lekker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult. Jeg personlig kunne ikke drite mer opp i om maskin er syltynn, ultra lett og med fancy aluminiums body.

Jeg er ganske lei den her ultrabook greia. Mindre I/O, stiv pris, ingen ytelse, dårlig tilgjengelighet osv.

 

Men siden jeg regne med at vanlige bærbar i 13-14" format forsvinner etterhvert så er jeg glad at det finnes denne her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei du. Vil heller ha tilbake muligheten til å få Thinkpad-modeller levert uten touchpad (X200 var vel den siste). Den fantastiske overlegenheten til trackpoint er en av hovedgrunnene til at jeg vanskelig kan se for meg å kjøpe noen annen laptop enn Thinkpad (Dell og HP har det også, men ikke like bra presisjon på deres varianter). For de som vil ha 14" som ikke er ultrabook, ble også T430 lansert.

Endret av kakarlsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei du. Vil heller ha tilbake muligheten til å få Thinkpad-modeller levert uten touchpad (X200 var vel den siste). Den fantastiske overlegenheten til trackpoint er en av hovedgrunnene til at jeg vanskelig kan se for meg å kjøpe noen annen laptop enn Thinkpad (Dell og HP har det også, men ikke like bra presisjon på deres varianter). For de som vil ha 14" som ikke er ultrabook, ble også T430 lansert.

 

Har du en link til det? Skal ha ny Laptop og grunnet diverse krav fra min side må det nesten bli en thinkpad, sikler på T420, men er også klar over at T430 burde bli lansert rundt disse tider, så hvis du har link hadde det vært flott =)

Lenke til kommentar
Nei du. Vil heller ha tilbake muligheten til å få Thinkpad-modeller levert uten touchpad (X200 var vel den siste). Den fantastiske overlegenheten til trackpoint er en av hovedgrunnene til at jeg vanskelig kan se for meg å kjøpe noen annen laptop enn Thinkpad (Dell og HP har det også, men ikke like bra presisjon på deres varianter). For de som vil ha 14" som ikke er ultrabook, ble også T430 lansert.
Har du en link til det? Skal ha ny Laptop og grunnet diverse krav fra min side må det nesten bli en thinkpad, sikler på T420, men er også klar over at T430 burde bli lansert rundt disse tider, så hvis du har link hadde det vært flott =)

 

http://www.engadget.com/2012/05/15/Lenovo-ThinkPad-refresh/

Står noe her... T430 ser ut til å komme i 2 modeller nå., S og U

Lenke til kommentar

Hmm...

 

En av grunnen til at jeg vil ha Thinkpad er jo tastaturet, hvorfor skal de endre det nå? Får håpe det nye tastaturet kan konkurrere med det gamle ellers blir det en T420.

 

http://www.notebookreview.com/shared/picture.asp?f=64977

Se på det bildet der. backlight. På ett klassisk Lenovo tastatur er det vanskelig for lyset å slippe opp pga de skråstillte tastene.

 

(skulle hatt ett bilde av ett klassisk tastatur og det der ved siden av hverandre i samme målestokk)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9081234

Få bort de idiotiske knappen over touchpad'en, så blir det bra.

 

Dei knappane (inkl trackpoint) er det mest geniale som finst! Er SÅ mykje bedre å jobbe med, raskare og ein slepp å flytte henda vekk frå tastaturet. Om du ikkje skjønner greia er du ikkje stor nok Lenovo-fan!

Lenke til kommentar

Fan? Jeg er ikke fan av noen merker, men av gode løsninger. Man liker ikke eventuelt trackpoint fordi Lenovo er pioneerer eller trackpad fordi Apple har banet vei for bruk av det.

 

Før gikk jeg for trackpoint selv, men etter å ha sett hvordan trackpad og gestures kan lette bruken er det ingen vei tilbake til knotete trackpoint for min del. Men smak og behag. Bare synd fordi som ikke liker trackpoint, at den er i veien. Lenovo kunne hatt en versjon for de som ikke liker trackpoint også.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Syns U300s modellen ser mye bedre ut (da går jeg kun etter utseende), men som sagt så kjøper jeg ikke bærbar før det kommer en bærbar som har disse kriteriene

 

<= 17mm tykk

>= 15" display

>= i5 Ivy Bridge

>= 1920 x 1080

>= 4GB ram

Endret av seppo-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...