Gå til innhold

HTC med rimelig Android 4-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med "Beats Audio"? Er det bare et markedsføringselement som fører til at fjortisene tror det blir fantastisk lyd bare de slenger en Beats logo på baksiden?

 

Det er en egen lydprosessor utviklet av Beats i disse mobilene. Den gjør mye av det samme som Creative X-Fi i sin tid. Kan bekrefte at lyden blir mye bedre,og da snakker vi ikke bare om at bassen blir kraftigere (ludness).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er greia med "Beats Audio"? Er det bare et markedsføringselement som fører til at fjortisene tror det blir fantastisk lyd bare de slenger en Beats logo på baksiden?

Det må være noe slikt ja, siden Beats Audio ikke har noe med god lyd å gjøre.

 

Beats Audio for greater LOLness ;)

Lenke til kommentar

Dårligere skjerm enn htc wildfire, samme klokkefrekvens, i tillegg til at man ikke hører stor forskjell med beats audio, med mindre man har beats hodetelefoner...

 

høres bare ut som en liten oppdatering i forhold til htc wildfire :)

 

(Bryr meg ikke så mye da... Har Galaxy Note selv :)

 

 

Lenke til kommentar

Trur denne mobilen vil selga dårleg.

 

Nå må HTC starta å læra seg design. Alle telefonane ser omlag heilt like, avlang telefon med runda kantar og 3 teikn i botn, vert lei designet og vert mektig meir stygg for kvar gong. Einaste fine telefonen HTC har sluppet ut var HTC Desire.

Jeg synes HTC Desire C er langt ifra den styggeste mobilen til HTC.

Og den er mye finere en den motbydelige designet til iPhone.

 

Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig. :yucky:

 

Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trur denne mobilen vil selga dårleg.Nå må HTC starta å læra seg design. Alle telefonane ser omlag heilt like, avlang telefon med runda kantar og 3 teikn i botn, vert lei designet og vert mektig meir stygg for kvar gong. Einaste fine telefonen HTC har sluppet ut var HTC Desire.
Jeg synes HTC Desire C er langt ifra den styggeste mobilen til HTC.Og den er mye finere en den motbydelige designet til iPhone.Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig. :yucky:Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.

 

Htc go apple er de eneste som had mobiler med bra design. Få telephoner gig deg en bedre følelse av byggekvalitet ann iPhone 4(s), og high end telefonene til htc med unibody føles nested like bra. Mye bedre ann samsungs plastic-fantastic :p

Lenke til kommentar
Trur denne mobilen vil selga dårleg.Nå må HTC starta å læra seg design. Alle telefonane ser omlag heilt like, avlang telefon med runda kantar og 3 teikn i botn, vert lei designet og vert mektig meir stygg for kvar gong. Einaste fine telefonen HTC har sluppet ut var HTC Desire.
Jeg synes HTC Desire C er langt ifra den styggeste mobilen til HTC.Og den er mye finere en den motbydelige designet til iPhone.Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig. :yucky:Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.
Htc go apple er de eneste som had mobiler med bra design. Få telephoner gig deg en bedre følelse av byggekvalitet ann iPhone 4(s), og high end telefonene til htc med unibody føles nested like bra. Mye bedre ann samsungs plastic-fantastic :p

 

Pliis se bort ifra skrivefeilene, jeg visste ikke at mac hadde autocorrect :p

Lenke til kommentar

[Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig.

Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.

 

Du har i alle fall rett i én ting, Ice Cream Sandwich er ikke spesielt godt...men det er kanskje noen andre enn du tror som har slik is som sin favoritt... :p

 

11x05101719.jpg

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :p

Og for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)

Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3

Lenke til kommentar

Trur denne mobilen vil selga dårleg.

 

Nå må HTC starta å læra seg design. Alle telefonane ser omlag heilt like, avlang telefon med runda kantar og 3 teikn i botn, vert lei designet og vert mektig meir stygg for kvar gong. Einaste fine telefonen HTC har sluppet ut var HTC Desire.

Jeg synes HTC Desire C er langt ifra den styggeste mobilen til HTC.

Og den er mye finere en den motbydelige designet til iPhone.

 

Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig. :yucky:

 

Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.

 

Mener du at sandwitch (is) smaker ekkelt? Det er jo en av de beste isene !!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :pOg for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3

 

tja hodetelefonene deres høres i alle fall ut som et dass, lett ødelagt blir de også

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :pOg for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3

 

tja hodetelefonene deres høres i alle fall ut som et dass, lett ødelagt blir de også

 

Vel, nå vet jeg ikke hvilke beats hodesett du sikter til, men jeg har da lest utrolig mange lovord om enkelte modeller. Du har vel testet samtlige? Og funnet samtlige ubrukelige? Nei, bit i det sure eplet ditt, og innse at noen faktisk har noe som er bedre enn det du har.... :p

Lenke til kommentar

Tror jeg har lest 5-6 tester av Beats hodetelefoner. Det jeg sitter igjen med er at det er veldig gode hodetelefoner for dem som er glad i mye bass. For alle andre finnes merker som både er bedre og billigere.

 

Når det kommer til teknologien i HTC-mobilene virker det som "beats" gjør en ok jobb i forhold til prisen. Man kunne jo tenkt seg at de fort hadde slengt på en tusenlapp til kun pga merkenavnet. Når det er sagt er det uansett begrenset hvor god lyd man kan få fra en mobil og musikk fra f.eks. Spotify. "Shit in, shit out" ;o)

Lenke til kommentar

[Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig.

Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.

 

Du har i alle fall rett i én ting, Ice Cream Sandwich er ikke spesielt godt...men det er kanskje noen andre enn du tror som har slik is som sin favoritt... :p

 

11x05101719.jpg

Jeg aner ikke hva Google tenkte på da de bestemte at demmes nye Android skulle hete Ice Cream Sandwich.

Men de tenkte ikke på at den telefonen som ligner desidert mest på isen Ice Cream Sandwich Designmessig er iPhone.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...