Gå til innhold

Få betanøkkel til The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, blir nok en helg med masse spilling dette. Blir test av Diablo III som jeg lasta ned betaen av og glemte å teste, også blir det dette om jeg er så heldig å få en beta nøkkel. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til alt, heldigvis har jeg lang helg denne gangen...

Lenke til kommentar

Artikkelen og overskriften gjer meg litt forvirra med høve til om dette er ein fullverdig betanøkkel (altså 24/7-tilgong til closed beta), eller noko tilsvarande ein pre-order-key, som vil seie at du kun kan ta del i beta weekends.

 

Kva for ein nøkkel er det?

 

Var litt klarare i sjølve mailen. Tydelegvis kun neste betaweekend. Då er preorder-keyen min betre, så om det vert tomt og nokon vil ha ein nøkkel herifrå, er det berre å skrike ut på PM.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Artikkelen og overskriften gjer meg litt forvirra med høve til om dette er ein fullverdig betanøkkel (altså 24/7-tilgong til closed beta), eller noko tilsvarande ein pre-order-key, som vil seie at du kun kan ta del i beta weekends.Kva for ein nøkkel er det?

 

Hm. Usikker på hvordan vi kan gjøre det klarere:

 

"Bli med å teste Funcoms storsatsing førstkommende helg."

 

"Den aktuelle betahelgen starter fredag 18. mai klokken 18:00 og varer frem til søndag 20. mai klokka 23:59."

 

Gjorde noen små endringer i saken i tilfelle flere var i tvil. Det er altså en nøkkel som kun fungerer førstkommende helg.

Endret av TST
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, overskriften seier "få betatilgong", som jo høyrest meir glamorøst ut. :p

 

Per røynsla mi no i helga, så er beta-weekends eigentleg berre glorifisert stresstesting av serverar og struktur, ikkje faktisk betatesting. Kingsmouth er jo den delen av spelet spelpressa har fått herje med dei siste tre åra eller noko, eg har vanskeleg for å tru at det er mykje anna enn litt polering som gjenstår akkurat der, sjølv om heile spelet som sådan desperat treng optimalisering og/eller betre driverstønad.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vel, overskriften seier "få betatilgong", som jo høyrest meir glamorøst ut.

 

Det i alle fall det Funcom kaller dette, altså «Beta Weekend». Det ville nok vært mer forvirrende for folk flest dersom vi valgte å kalle det for noe helt annet.

 

Men: Jeg er naturligvis enig med deg i at dette i all praktisk betydning er en stresstest.

 

Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned game klienten etter registrering for å ha alt klart til helgen. "Game Download" linken sendte meg bare til Age of Conan siden. Snakket med support som sa de skulle fikse det før helgen. Det jeg gjorde "feil" var muligens å bruke Opera som browser, ble anbefalt Chrome fra Funcom support. Bare et tips...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...