Gå til innhold

LG utsetter Android 4 til Optimus 2X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig hvor lang tid det går an å bruke på det.. Først venta man jo også på overgangen fra 2.2 til 2.3, og når den endelig kom så er den langt ifra ferdig! På min Optimus 3D er det hvertfall flere bugs ennå, for ikke å snakke om at halvparten er på norsk og halvparten på engelsk. Synd, for ellers er det en god telefon av høy kvalitet.

Lenke til kommentar

hadde LG vært like flinke på software siden som på hardware siden, hadde de kanskje klart og klatre mot topp 3 mobilprodusenter.. men så lenge software delen ligger i steinalderen. så skal jeg ALDRI kjøpe LG telefon igjen..

jeg prøvde meg på Optimus 2x.. da den hadde nvidia prosessor.. men software delen er omtrent ubruklig.. telefonen henger seg og er treg.. samt det gikk nesten et halvt år fra jeg kjøpte telefonen (releas) til de fikk fikset første bug. (restart til tider veldig ofte. uten forvarsel)

 

Håper egentlig LG skaffer seg noen software utviklere snart.. for de kjører mye spennende hardware.

Lenke til kommentar

..Stakkars de som fortsatt sliter med 2X'n, den blei jeg kvitt rimelig fort. Spesielt etter at LG gjorde det umulig å roote telefonen etter siste oppdatering :-)

Android har generelt skuffet, altfor ustabilt, forstår ikke hvorfor alle produsentene på død og liv skal utvikle egne brukergrensesnitt. Det ødelegger.

Lenke til kommentar

Bestilte meg en splitter ny LG Optimus 2X igår faktisk til den nette sum av 1990,- uten abbonement. Leser veldig forskjellige erfaringer på denne modellen. Men det må vel uasnett bli en grei oppgradering fra min ustabile Huaweii U8230. Gleder meg uansett om det blir ICS eller dronning Maud pudding :-)

Lenke til kommentar

Bestilte meg en splitter ny LG Optimus 2X igår faktisk til den nette sum av 1990,- uten abbonement. Leser veldig forskjellige erfaringer på denne modellen. Men det må vel uasnett bli en grei oppgradering fra min ustabile Huaweii U8230. Gleder meg uansett om det blir ICS eller dronning Maud pudding :-)

 

I motsetning til mange andre her er jeg strålende fornøyd med min :) Med stock firmware var den litt tregere enn en tokjerner burde være (for LG driter i software) og da etter et par måneder flashet jeg til CyanogenMod 7. Jeg velger å tro at grunnen til at LG selger billigere enn konkurerende merker med samme hardware er at de legger lite penger i software. Om man da flasher over til noe alternativt (som jeg sannsynligvis ville gjort med en htc eller samsung også) får man en knakende god telefon til en rimelig penge :) Venter fremdeles på en stabil versjon av CM9, så dette var triste nyheter for meg...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
30 september da er telefonen 1,5 år gammel, sikkert ikke mange som fortsatt bruker den da...
Er ikke slik at alle bytter mobil to ganger i året, vettu:)
Vet da det, men mange bytter oftere enn hvert 1,5 år.

 

Er ikke slik at alle kjøpte mobilen på slippdatoen, vettu:)

Endret av maiahi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...