Gå til innhold

Nå har Yelp kommet til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pjassop: Jepp, de har også en brukbar tilbakemeldingstjeneste på både produkter og butikker

 

PaulKemp: God dag mann økseskaft. Hva skal jeg med en god restaurant dersom jeg ikke er sulten men trenger hagemøbler? Da søker man selvsagt etter info om hagemøbler. Det samme gjelder f.eks dataprodukter og da er prisguide (og prisjakt) gode alternativer. Yelp er altså ikke noe nytt og unikt, det er bare et supplement til de mange tjenestene som allerede finnes og som selvsagt har sin vinkling på tjenestene. Akkurat som prisguide og prisjakt ikke er like, men har forskjellige fordeler og ulemper. I tillegg har vi Kelkoo med ennå en annen vinkling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ingenting til overs for disse sidene da en rekke av de har blitt avslørt for at de ikke akkurat spiller helt rent. Fjerne dårlige anmeldelser hvis du betaler, nekter å fjerne info med dårlige anmeldelser hvis ikke o.l. Føles nesten som utpressing sett fra et lite firmas side, spesielt da ofte er det ikke de som er positive som gidder å anmelde (varierer fra bransje til bransje).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes Yelp virker interessant! Det er viktig å fremme slike tjenester! Løp å kjøp, eller noe sånt...

 

Jeg har gått helt over til Prisjakt.

Jeg også, har opplevd veldig mange ganger denne uken/måneden at prisguide ikke finner produktet, at søkeresultatene er helt på jordet (og veldig sensitivt, er veldig dårlig å lete), når jeg søker på et bestemt produktnavn, finner den andre ting så jeg må lete manuelt på egen hånd. I tillegg er priser feil, den finner ikke tilbud, produkter ligger ikke inne osv. Er drittlei det, dessverre har Prisjakt et litt rotete brukergrensesnitt, men til gjengjeld er det mye bedre alle andre plasser!

 

Savner den gamle prisguiden, men selv den er nok forbigått av Prisjakt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...