Gå til innhold

EA bekrefter Dead Space 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare det blir mindre action preget, a lá Dead Space 2, og heller pissetrengt atmosfære, som i Dead Space 1.

 

Enig. De mista meg litt i spill nr 2. Enern var bedre. Men en ting jeg likte utroolig godt i nr 2 var når man måtte tilbake til den skipet fra det første spillet.

Lenke til kommentar

Håper bare det blir mindre action preget, a lá Dead Space 2, og heller pissetrengt atmosfære, som i Dead Space 1.

 

Det forstår jeg ikke, Dead space 1 og 2 var da ganske like i oppbyggningen, forskjellen var for meg at 2ern var teknisk overlegent, det gikk ann å snu Isaac i toern.

 

Begge spillene hadde mye action.

Lenke til kommentar

[Det forstår jeg ikke, Dead space 1 og 2 var da ganske like i oppbyggningen, forskjellen var for meg at 2ern var teknisk overlegent, det gikk ann å snu Isaac i toern.

 

Begge spillene hadde mye action.

DS2 var ikke så forskjellig fra 1'ern som enkelte vil ha det til, men det har et større fokus på action og cinematiske øyeblikk enn forgjengeren. Det virket litt som om de forsøkte å gjøre Isaac til en actionhelt i 2'ern.

 

Begge spillene var gode på litt forskjellige måter, og jeg gleder meg til å se DS3 for første gang. Jeg håper bare at EA ikke tvinger Visceral til å fokusere mer på multiplayer-delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...