Gå til innhold

Anmeldelse: Fez (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett enig med anmelderen når det gjelder spillet, men selv merket ikke jeg noen bugs med spillet. Alle områdene lastet kjapt og ingenting som ikke ble lastet. Forholdsvis enig om kartet, spesielt når det gjelder hvordan det overlapper, men syntes navigeringen var lett da man kunne bruke fasttravel gjennom portaler for å hoppe til de forskjellige world-hubsene, og dra dit man ønsket fra de rimelig enkelt. Alt i alt et veldig godt spill, og med alt fullført gleder jeg meg til en eventuell oppfølger.

Lenke til kommentar

Stort sett enig med anmelderen når det gjelder spillet, men selv merket ikke jeg noen bugs med spillet. Alle områdene lastet kjapt og ingenting som ikke ble lastet. Forholdsvis enig om kartet, spesielt når det gjelder hvordan det overlapper, men syntes navigeringen var lett da man kunne bruke fasttravel gjennom portaler for å hoppe til de forskjellige world-hubsene, og dra dit man ønsket fra de rimelig enkelt. Alt i alt et veldig godt spill, og med alt fullført gleder jeg meg til en eventuell oppfølger.

 

Antallet glitcher pleier å variere fra spill til spill. Ta Red Dead Redemption, for eksempel, som visstnok skulle være fullt av glitcher, men jeg opplevde aldri noe. Men anmeldelsen er basert på min opplevelse av Fez, og jeg opplevde en del irriterende glitcher.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet å spille dette etter n'te hendelse med at spillet stoppet, verden forsvant og til sist at lyden brått ble borte. Hørtes ut som om Xboxen fikk feedback av den lyden som kommer når man har samlet en full kube. Etter det var lyden borte fra spill og alt annet, og jeg måtte starte maskinen på nytt.. Tør rett og slett ikke starte det spillet igjen.. redd for at det kan grille maskinen :S

Lenke til kommentar

Det var jaggu på tide. :p Slet ikke så mye med programmeringsfeil selv, men ser at det kan være ødeleggende for opplevelsen. Jaja. Fez er omtrent det eneste originale spillet som har kommet ut så langt i år, og vil bli husket som noe mer enn et svært godt spill.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...