Gå til innhold

Endelig øker Android 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har oppgradert og ingenting virker er det et godt råd å ta sikkerhetskopi av telefonen før du nullstiller den. I mange tilfeller kommer både apper og batteritid seg etter en slik operasjon.

 

Det er da bedre å ta backup før man oppgraderer, hvis ting skulle slutte å virke.

 

ICS (Cyanogenmod 9) har fungert ypperlig på min SGS 2 siden jul. Er mye raskere og bedre uten touchwiz.

Lenke til kommentar

Nærmer seg fem prosent andel mer enn et halvt år etter lansering.

 

Endelig øker Android 4

Artikkelen nevner ingenting om hva statistikken er basert på.

Om statistikken er basert på bruk av Google Play, slik som forige artikkel om samme tema, burde dette tydelig nevnes.

 

De som ikke besøker Google Play er nok gjerne de samme som ikke oppgraderer mobilene sine. I realiteten er nok andelen dermed langt lavere enn 5%.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony Ericsson på facebook side informerte at noen Experia mobiler skulle oppdatere til Ice Cream Sandwich i april , bla min Experia Arc . Men ingenting skjer fram til mai . Det er skuffet !!!

 

Brodern har allerede ICS på sin Xperia Arc S. Det har aldri vært snakk om at Xperia Arc skulle oppdateres i april. Det var kun snakk om Xperia Arc S, Xperia Ray og Xperia Neo V. Resten av Xperia modellene får sin oppdatering i løpet av mai/juni. Du kan også gå inn på forumet til Sony i denne tråden (Ice Cream Sandwich roll out started) for å sjekke innimellom om ROM for din modell har blitt klargjort. ;)

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar

Jeg venter enda på 4.0 til HTC Desire.

 

oh snap...telefonen er så godt som full uten en ny oppdatering og en ny oppdatering hadde gjort at hadde måttet slette alle apps og kanskje man hadde hatt plass til en app eller 2.

 

SGIII here i come..

 

HTC Desire var uansett ikke på oppdateringslista til HTC, så den har nok sett sin siste offisielle oppdatering for lenge siden. Men hvis du rooter skal det være mulig å få ICS til Desire.

Lenke til kommentar

Ja det var godt Android 4 endelig øker. Hva skulle vi ellers gjort? Dette er den andre fjase artikkelen jeg har sett ang Andorid fragmenterings "analyser".

Nei nei nei, fragmentering er akkurat så problematisk som Android-haterne vil ha det til. Selv har jeg en Samsung-telefon og en Acer-tablet med forskjellig Android-versjon, og jeg blir så forvirret at jeg knapt skjønner hvordan jeg skal bruke noen av dem.

De 50-100 appene jeg har lastet ned funker tilsynelatende identisk på begge, men tanken på at de ikke har samme OS i bunn gjør meg gal!

 

Og ja, om folk ikke skjønte det så var det ironisk ment ;)

 

Lenke til kommentar

Google synes fragmenteringen er ett problem, slik tolker i allefall jeg tiltakene de har gjort. Utviklere av apps synes dette er ett problem, mange brukere synes dette er ett problem. Blodfansen rooter og innstallerer customroms og skjønner ikke hva alle klager over.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...