Gå til innhold

Skyrim-utvidelsen heter Dawnguard (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim
Håper inderlig det kan skrus av. Kill cams er uberharry.

 

Hysj på deg! Kill cams var noe jeg gledet meg til, særlig etter de fine opplevelsene i Fallout 3 og New Vegas. Å følge pilen fra den blir skutt fra buen, treffe rett i brystet på en fiende og se h*n fly bakover på grunn av kraften.. Ah, gleden! Det gjør at en føler seg litt mer fornøyd med skuddet enn å se fienden få en pil kjapt i seg, før man går løs på den neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim

 

Hvorfor skal de nevne det? Er jo bare en bagatell, og jeg har hverken sett eller hørt noen som har ønsket seg det. Det er et fint tillegg, men ikke akkurat nyhetsverdig.

Lenke til kommentar

Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim

 

Hvorfor skal de nevne det? Er jo bare en bagatell, og jeg har hverken sett eller hørt noen som har ønsket seg det. Det er et fint tillegg, men ikke akkurat nyhetsverdig.

Da har ikke du fulgt med mye. siden Bethesda slapp ut video av kill cams og flygende drager og poles og andre ting har folk digget prosjektet, hver gange de slipper ut patcher kommer alle detaljene på gamer , men ikke nå og dette var rett og slett hele patchen.

 

Det kan vel tenke seg at denne 'eksklusive' avtalen kun gjelder Xbox.

Jepp buddy det kommer ikke på Playstation 3 før 1 2 måneder senere, Fuck the system ey ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim

 

Hvorfor skal de nevne det? Er jo bare en bagatell, og jeg har hverken sett eller hørt noen som har ønsket seg det. Det er et fint tillegg, men ikke akkurat nyhetsverdig.

Da har ikke du fulgt med mye. siden Bethesda slapp ut video av kill cams og flygende drager og poles og andre ting har folk digget prosjektet, hver gange de slipper ut patcher kommer alle detaljene på gamer , men ikke nå og dette var rett og slett hele patchen.

 

Det kan vel tenke seg at denne 'eksklusive' avtalen kun gjelder Xbox.

Jepp buddy det kommer ikke på Playstation 3 før 1 2 måneder senere, Fuck the system ey ?

 

Jeg har ikke fulgt med? Neivel, tror jeg kan mer om Skyrim og Elder Scrolls generelt enn de aller fleste. Når det er sagt er det selvfølgelig ikke nyhetsverdig at de legger til noen killcams i spillet, som burde vært der fra starten av.

 

Det andre du prater om er game-jamen til Bethesda, der disse idéene kom fra. Det har Gamer rapportert om. Man lager selvfølgelig ikke en sak som sier at du kan få se en pil gå i sakte film. Hvordan lager man en sak om det? Er i mine øyne ikke noe å klage på ihvertfall.

 

Hvis du følger med på ES vet du antakeligvis om det, og hvis ikke har det neppe noe å si hverken den ene eller andre veien for noen som skal kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim
Hvorfor skal de nevne det? Er jo bare en bagatell, og jeg har hverken sett eller hørt noen som har ønsket seg det. Det er et fint tillegg, men ikke akkurat nyhetsverdig.
Da har ikke du fulgt med mye. siden Bethesda slapp ut video av kill cams og flygende drager og poles og andre ting har folk digget prosjektet, hver gange de slipper ut patcher kommer alle detaljene på gamer , men ikke nå og dette var rett og slett hele patchen.
Det kan vel tenke seg at denne 'eksklusive' avtalen kun gjelder Xbox.
Jepp buddy det kommer ikke på Playstation 3 før 1 2 måneder senere, Fuck the system ey ?
Jeg har ikke fulgt med? Neivel, tror jeg kan mer om Skyrim og Elder Scrolls generelt enn de aller fleste. Når det er sagt er det selvfølgelig ikke nyhetsverdig at de legger til noen killcams i spillet, som burde vært der fra starten av.Det andre du prater om er game-jamen til Bethesda, der disse idéene kom fra. Det har Gamer rapportert om. Man lager selvfølgelig ikke en sak som sier at du kan få se en pil gå i sakte film. Hvordan lager man en sak om det? Er i mine øyne ikke noe å klage på ihvertfall.Hvis du følger med på ES vet du antakeligvis om det, og hvis ikke har det neppe noe å si hverken den ene eller andre veien for noen som skal kjøpe spillet.

 

Oh go take a hike -_-

 

Seriøst hva er det som går av deg ???

Lenke til kommentar
Hvorfor nevner dere aldri de nye kill cams for Bow og Magic?Dette var svert ettertraktet,Og mange mener at dette er øynene til Alduin, så kanskje det blir mere historie om siste bossen i Skyrim
Hvorfor skal de nevne det? Er jo bare en bagatell, og jeg har hverken sett eller hørt noen som har ønsket seg det. Det er et fint tillegg, men ikke akkurat nyhetsverdig.
Da har ikke du fulgt med mye. siden Bethesda slapp ut video av kill cams og flygende drager og poles og andre ting har folk digget prosjektet, hver gange de slipper ut patcher kommer alle detaljene på gamer , men ikke nå og dette var rett og slett hele patchen.
Det kan vel tenke seg at denne 'eksklusive' avtalen kun gjelder Xbox.
Jepp buddy det kommer ikke på Playstation 3 før 1 2 måneder senere, Fuck the system ey ?
Jeg har ikke fulgt med? Neivel, tror jeg kan mer om Skyrim og Elder Scrolls generelt enn de aller fleste. Når det er sagt er det selvfølgelig ikke nyhetsverdig at de legger til noen killcams i spillet, som burde vært der fra starten av.Det andre du prater om er game-jamen til Bethesda, der disse idéene kom fra. Det har Gamer rapportert om. Man lager selvfølgelig ikke en sak som sier at du kan få se en pil gå i sakte film. Hvordan lager man en sak om det? Er i mine øyne ikke noe å klage på ihvertfall.Hvis du følger med på ES vet du antakeligvis om det, og hvis ikke har det neppe noe å si hverken den ene eller andre veien for noen som skal kjøpe spillet.

 

Oh go take a hike -_-

 

Seriøst hva er det som går av deg ???

 

Ingenting som går av meg, tvert imot går det meg på nervene når noen alltid må klage over ting. Jeg klager over at folk klager kan du vel si.

Lenke til kommentar

Las dette igår og blei gira på å starte ein ny char. Artig når spelet bugger på "chopping blocken" i begynnelsen, og dragen bare flyr over, uten at den lander, så der låg ein, med bøddelens øks klar til å hogge.

uinstaler og instaler igjen, da forsvinner alt, kan ha med mods og gjøre visst du har brukt dem

Lenke til kommentar

"Navnet Dawnguard kan også indikere at handlingen kommer til å foregå i nærheten av Dawnstar, en liten landsby helt nord i provinsen Skyrim. Dawnstar og området rundt ble ikke brukt særlig mye i kampanjene i hovedspillet."

 

Tja, twiler egentlig litt på at det er en allusjon til byen Dawnstar. Ingen her som har spilt Oblivion og husker Mythic Dawn og alt det. Mye dawn rundt hele det der, og når det i tillegg veldig sannsynlig handler om en utdødd alverase fra de virkelig tidlige eraene, vil jeg heller tro at det er mer aktuelt å tenke mer i den retningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...