Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i mai (Mac, PC, PS3, Vita, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede forhåndsbestilt Diablo 3 (Gamezone.no) og Max Payne 3 (Steam), selv om PC evrsjonen ikke kommer ut før 1. juni. Ellers er jeg veldig skeptisk på PC versjonen til Future Soldier, Sniper Elite V2, Dirt Showdown, Resistance: Burning Skies og Dragon's Dogma. Så venter på anmeldelsene til de spillene med tanke på at ingen av dem er et must-buy for meg.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Har allerede forhåndsbestilt Diablo 3 (Gamezone.no) og Max Payne 3 (Steam), selv om PC evrsjonen ikke kommer ut før 1. juni. Ellers er jeg veldig skeptisk på PC versjonen til Future Soldier, Sniper Elite V2, Dirt Showdown, Resistance: Burning Skies og Dragon's Dogma. Så venter på anmeldelsene til de spillene med tanke på at ingen av dem er et must-buy for meg.

 

Demo av Sniper Elite v2 til PC ligger på Steam. Om det kun er hvor godt portet spillet er som bekymrer deg burde demoen kunne gi et visst inntrykk. Rent personlig synes jeg det virket som om de har gjort en forholdsvis god jobb. Er mulig å slå av/på mouse-accelleration og mouse-smoothing i menyer, man har også instillinger for key bindings, og tro det eller ei, in-game tips omtaler faktisk knapper på tastaturet og ikke en gamepad.

Lenke til kommentar

Synest synd på meg selv, siden jeg ikke er gammel nok til å ha opplevd, så mye av Diablo 2 i sin tid :'( Jeg har imidlertid fått lånt det av en venn, og klarer ikke å få nok av å hakke ned zombier og andre beist.

 

D3 blir månedens høydepunkt, mens Sniper Elite er en underdog. Har mange timer med det på Xboxen.

Lenke til kommentar

Fint lite av interesse for meg der. Prøvde Tera betaen, men den fristet ikke til kjp akkurat. Og å kalle det "eitt av dei definitivt vakraste MMO-spela i nyare tid" sier nok mer om MMO-sjangeren enn Tera selv. Personlig synes jeg det så dårlig ut, for å si det mildt. Ikke at grafikk betyr noe for meg, men men.

 

Max Payne har aldri interessert meg. Prøvde derimot demoen av Dragon's Dogma, og selv om den var helt grei var den ikke noe mer enn det heller. At jeg ikke fikk vite hvordan jeg skulle vekke opp folk igjen før mot slutten av den første bosskampen etter at de hadde vært bevisstløse i flere minutter hjalp heller ikke på første inntrykket. Spesielt ikke siden en av de første som ble slått ut var healeren.

 

Men har allerede lastet ned Diablo 3 og er klar til å installere, så trenger strengt tatt ikke flere spill enn det de nærmeste månedene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...