Gå til innhold

Snøalver i Skyrim? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falmer/Snøalver det same. Som Sthusby sa.

 

Dei var ikkje med i nokre spel før Skyrim då, og i diverse bøker i mellom anna Morrowind er dei rekna for å vere utdøydde. Berre Dwemer-folka i Skyrim som tydelegvis brukte dei som slave-arbeidskraft, og gløymde å låse opp kjellerdøra då dei døydde ut sjølv. Cue blinde, sinte, creepy-Falmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ingen som har testet det nye kill cams for magic og Bow som Bethesda la selv inn i patchen ???,

 

Pluss at havet gikk fra mest kjedeligste effect til noe av det beste undervanns effecten jeg har sett!

 

legg til top 50 mods du liker, SPESIELT Sharpshooter lighting modden, langt navn helt øverst på listen, (lager så sykt realistisk miljø , mørkt i hulene bedre farger og lys, men den overdriver heller ikke som de andre lighting moddene)

 

start som mage med balanced mage mod og Volla! helt ny spille oplevelse !

 

Startet på nytt med sexy female mage (The Holy Mage) med røde mod øyner og Triss armor mod, med fancy briller og beste hår og fjes mod.

 

Sigh what dream lady <3<3<3

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Litt skeptisk til Sharpshooter sin ENB-greie. Liksom, dette er bra: http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2012/04/15105-1-1334499935.jpgMen dette er forferdeleg dårleg: http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2012/04/15105-1-1334499800.jpgSjølv om totalinntrykket sjølvsagt er mykje betre enn vanilla.

 

Bildene kommer ikke fram,

 

ja det er litt opp og ned, men det er iverftall bedre en de andre hvor alt blir så sykt mørkt og sykt lyst,

 

Ps. vet du om en bra mod som gir sån type blurr i bakgrunnen visst du ser på noen eller en ting,

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere synes dette spillet er så bra? synes at det er kjedelig. Spillte igjennom det da det kom ut å ble veldig skuffet, selve historien er ufattelig kort, å disse dragene kom altfor ofte. Likte Oblivion mye bedre, foruten lvl scalingen da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere synes dette spillet er så bra? synes at det er kjedelig. Spillte igjennom det da det kom ut å ble veldig skuffet, selve historien er ufattelig kort, å disse dragene kom altfor ofte. Likte Oblivion mye bedre, foruten lvl scalingen da.

 

Alle har rett til sin egen mening. Personlig synes jeg Skyrim overgår Oblivion på alle måter. Oblivion var kjedelig. Skyrim regnes vel også som det beste spillet i 2011 så det er mange som er uenige med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere synes dette spillet er så bra? synes at det er kjedelig. Spillte igjennom det da det kom ut å ble veldig skuffet, selve historien er ufattelig kort, å disse dragene kom altfor ofte. Likte Oblivion mye bedre, foruten lvl scalingen da.

 

Hvis du ikke finner noe å glede deg over i Skyrim har du dårlig fantasi. På den filen jeg har brukt desidert mest timer har jeg ikke engang aktivert dragene, og jeg har ikke rørt borgerkrigen. Jeg ble bare Harbinger i Companions, og drar rundt om i landet og løser oppdrag for store og små. Fantastisk rett og slett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dei hadde hotlink-protection på bileta, sjølvsagt. Derp. Sjekka ikkje om dei funka.

:p

Prøver igjen, her ser det bra ut:

 

post-68407-0-25187400-1335900057_thumb.jpg

 

 

Her ser det dumt ut:

 

post-68407-0-65841300-1335900030_thumb.jpg

 

Så langt er eg nøgd med Realistic Lighting, då slepp eg ENB-greiane sitt input lag.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Fatter ikke at dere synes dette spillet er så bra? synes at det er kjedelig. Spillte igjennom det da det kom ut å ble veldig skuffet, selve historien er ufattelig kort, å disse dragene kom altfor ofte. Likte Oblivion mye bedre, foruten lvl scalingen da.
Hvis du ikke finner noe å glede deg over i Skyrim har du dårlig fantasi. På den filen jeg har brukt desidert mest timer har jeg ikke engang aktivert dragene, og jeg har ikke rørt borgerkrigen. Jeg ble bare Harbinger i Companions, og drar rundt om i landet og løser oppdrag for store og små. Fantastisk rett og slett!

 

Jo takk for det da:-) mine favoritt spill innen rolle spill er da Baldurs gate, Planeskape Torment, Star wars knights of the old republic og fallout og til dels dragon age:-) så fantasien for god Rpg er i allefall tilstede, Synes skyrim er svært vakkert lage både grafikk messig og lydmessig men synes ikke det et Rpg i det hele tatt, synes det er mer et Fps. Dette er min menig og snakker av litt erfaring:-) men skjønner at mangen sikkert er uenig med meg men de av dere som har spillt en stund er kanskje tildels mer enig med meg??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...