Gå til innhold

Sniktitt: Crysis 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"trinsedrevet komposittbue"

 

Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også.

 

Ifølge Norges Bueskytterforbund heter det compoundbue og ikke trinsebue.

 

Syns Crysis spillene alltid har vært artig, men tror at Crysis 1 enda forblir favoritt med mindre de gir mer frihet i #3 enn de ga i #2.

Lenke til kommentar
"trinsedrevet komposittbue"Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også.
Ifølge Norges Bueskytterforbund heter det compoundbue og ikke trinsebue.

Det er jo en unødvendig fornorsking av compound bow. Jeg har alltid kalt det trinsebue, og det tror jeg mange andre har også.

 

Det heter en bue,som i pil og bue, get over it....

Lenke til kommentar

Crysis 2 ble et stort antiklimaks når de leverte mindre avansert grafikk enn Crysis 1. Nå syntes jeg Crysis 1 har blitt hauset litt vell mye opp, selv i dag så vil jo skjermkort som GTX 680 slite med ytelsen i Crysis 1 om du aktiverer oppegående menger med anti-aliasing og selv om grafikkmotoren kanskje er en av de mest avanserte vi har sett per dags dato så må CryTek tåle litt pepper for dårlig optimalisering da det gir lite mening at det skal være så lite forskjell i ytelse om du kjøre GTX 285, GTX 480, GTX 580 eller GTX 680.

 

 

CryTek skulle pushe grensene for hva skjermkortteknologien kunne levere med Crysis 1, mens med Crysis 2 har de faktisk gått inn å amputert grafikkmotoren for at det hele skal fungere på konsoll. Det er jo helt åpenbart at spille trenger en mindre krevende grafikkmotor til konsoll, men jeg hadde håpet at de skulle fortsette å videreutvikle grafikkmotoren fra Crysis 1 mot PC og heller komme med en egen en for konsoll, istedenfor så har de jo amputert det som var og gitt en mindre kompleks og avansert motor til PC og det drepe hele serien for min del for når det kommer til rent gameplay og historie så har hvertfall ikke Crysis 1, Crysis Warhead eller Crysis 2 levert noe superinteressant om du spør meg. Jeg spilte det for å oppleve teknologien og for å se de grensene CryTek ønsket å pushe, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...