Gå til innhold

Sniktitt: Dragon?s Dogma (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen i går og jeg ble positivt overrasket. Møtte på en Griffen som jeg sloss mot, og da jeg var utrent, og lærte meg kampsystemet så varte kampen ganske lenge. Resultatet var at kampen som startet mens det var lyst gikk over til natt og mørke. Noe som bød på utfordringer da det var mye vanskeligere å se fienden.

 

Ble såpass hypp på dette spillet at en pre-order er levert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det eg ikkje kjønner er at dette er singel player , dette spillet skriker jo at ville blitt intresangt multiplayer spill =/

 

"pawn" systemet kunne gjort om til hyre spillere , ville vært mye kulere ein og hyre NPCer (syvende og sist vil nok fleste folk heller trene opp sine egene ein og hyre 1 gangs-pawn)

 

men blir vell eit kjøp men føler ingen hast siden ut i fra demoen var det jo bare klatre på alle støre fiender og stab stab stab dø (kampene tok mindre ein 2 min uten seriøs risiko) men kontrolene var facinerende selv om synd baare fekk prøve bueskytter og kriger når du ser magikere som har heftige magier

Lenke til kommentar

det eg ikkje kjønner er at dette er singel player , dette spillet skriker jo at ville blitt intresangt multiplayer spill =/

 

"pawn" systemet kunne gjort om til hyre spillere , ville vært mye kulere ein og hyre NPCer (syvende og sist vil nok fleste folk heller trene opp sine egene ein og hyre 1 gangs-pawn)

 

men blir vell eit kjøp men føler ingen hast siden ut i fra demoen var det jo bare klatre på alle støre fiender og stab stab stab dø (kampene tok mindre ein 2 min uten seriøs risiko) men kontrolene var facinerende selv om synd baare fekk prøve bueskytter og kriger når du ser magikere som har heftige magier

 

Hoved pawnen din kan du joine andre i multiplayer med og det den figuren får tak i eller lærer seg underveis der tar du med deg tilbake til din singleplayer bit.

Lenke til kommentar

Fins det en demo av dette på PSN?

 

 

Ja :)

 

Testet denne demoen i går, må si jeg ble veldig overrasket.

Kul motorikk i spillet, virket stort og åpent. Så har deffinitivt potensiale.

Blir nok ikke noe kjøp på release dato, men trur nok dette blir en av mange i rekkene.

Håper som BonBattery sier at det kommer en multiplayer del i dette.

Da trur jeg dette spillet kommer til å ta helt av..

Så her er det ihvertfall mye håpefult, bare å vente :)

*thumbs up*

Lenke til kommentar

Ser jeg hadde missforstått litt ang multiplayer i dette spillet, da det ikke har noe. Men slik det fungerer er at din hoved pawn, den som du lager selv (evnt i demoen om du vil) som følger deg igjennom hele spillet kan du dele med dine venner.

 

Slik at dem kan ha den med når dem spiller singleplayer biten, og det den lærer og finner underveis i din venns spill tar den med seg tilbake og bruker når du skal spille. Litt spesielt men kan hende det blir veldig artig...

 

 

Lenke til kommentar
det eg ikkje kjønner er at dette er singel player , dette spillet skriker jo at ville blitt intresangt multiplayer spill =/"pawn" systemet kunne gjort om til hyre spillere , ville vært mye kulere ein og hyre NPCer (syvende og sist vil nok fleste folk heller trene opp sine egene ein og hyre 1 gangs-pawn)men blir vell eit kjøp men føler ingen hast siden ut i fra demoen var det jo bare klatre på alle støre fiender og stab stab stab dø (kampene tok mindre ein 2 min uten seriøs risiko) men kontrolene var facinerende selv om synd baare fekk prøve bueskytter og kriger når du ser magikere som har heftige magier
Hoved pawnen din kan du joine andre i multiplayer med og det den figuren får tak i eller lærer seg underveis der tar du med deg tilbake til din singleplayer bit.

 

bare om noen hyrer den , er veldig redd for det vil være sån ting folk prøver 1-2 ganger så bruker dei det ikkje lenger fordi dei vil heller levle opp sine egene

 

håper at dei oppfordrer og hyre andre sine over dei pregenererte ;)

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Testet demoen i går, uten å bli helt frelst. Mulig demoen var noe enkel, men fikk hele tiden følelsen av å bli holdt i hånda. Kan jo alltids håpe demoen ga meg feil inntrykk.

 

Fancy kamper er vel og bra, men mistenker at dette er et spill av typen som lover mer enn det klarer å innfri.

Lenke til kommentar

Har aldri eid hverken en xbox eller PS3. Kun PC hele veien, men innimellom frister det å invistere i f.eks en xbox innimellom. Men alt i alt føles det feil å spille rollespill med håndkontroller. Bilspill og Fifa ok, men rollespill nei takk. Det er nok meg som er for gammel til å forandre meg regner jeg med :)

 

Lenke til kommentar

Hadde egentlig vært veldig enig... Bortsett fra to ting: rollespill er ikke lenger baldurs gate og nwn, som er laget for pc. Det er action i mye større grad, hvor det i noen tilfeller faktisk er bedre med kontroller. Og ofte er de jo også utviklet for konsoll, og "portet" til pc. Eksempelvis Skyrim, som ser fantastisk ut på pc (på en grommaskin). Men det er åpenbart laget for konsoll.

 

Jeg spiller det meste på konsoll. Litt fordi mange spill er laget for det, men først og fremst fordi jeg ikke har lyst å bruke mange tusen i året på å holde en pc up-to-date.

Endret av XmasB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...