Gå til innhold

Eier Google filene dine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snodig hvordan alle som tar opp dette, "glemmer" å ta med første paragrafen i avsnittet dere siterer; "Some of our Services allow you to submit content. You retain ownership of any intellectual property rights that you hold in that content. In short, what belongs to you stays yours."

 

Det burde også nevnes at dette er ikke utelukket Google Drive policy, men policy for brorparten av Google sine tjenester. De slo jo som kjent sammen de fleste 1. mars.

 

Når det gjelder "you give Google (and those we work with) a worldwide license to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works " så betyr det, sånn som jeg har forstått det, at dette er ting Google må ha med, for å få lov til å gjengi innholdet ditt på alle dine enheter, vise youtubevideoene dine på youtube osv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Fascinerende at ingen har hengt seg opp i facebook sitt motto da: "Alt ditt er vårt!" Det var da jeg sluttet å lese og aldri igjen tenkte tanken på å bli en del av Facebook-galskapen.

Lenke til kommentar

Google er ikke verre eller bedre enn andre. Man kan ha sine prinsipper, men fakta er at det vil alltid være risikabelt å laste ting opp til slike tjenester. Bruk hodet.. for min del handler det om en folder med wallpapers, kanskje noen savegames osv.

 

Skal du ha sikker lagring og medhørende convenience, burde du leie et webhotell og sette opp et system som passer dine behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...