Gå til innhold

Vil la deg handle direkte i annonsene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men med Atoshos forretningsmodell skal selgeren av et produkt bare betale hvis det blir gjennomført en handel

 

Dette var da en ganske normal forretningsmodell allerede da jeg sjekket forskjellige tilbydere av annonseformidling for ti år siden. Utover det kan jeg ikke si at denne løsningen dekker ett behov jeg noensinne har hatt - jeg ønsker bestandig å sjekke all informasjon rundt ett produkt jeg ønsker å kjøpe, og da vil jeg inn på nettsiden som selger det, ikke lese mikroskrift i ett bittelite iframe-vindu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dessuten er det rimelig sjelden jeg bare kjøper en enkelt ting. Fraktkostnader etc gjør jeg drøyer kjøp inntil flere ting skal skaffes. Skal være et revelusjonerene godt tilbud om jeg skal la meg lokke av reklame siden jeg alltid bestemmer hva jeg skal ha før jeg begynner å sammenligne priser.

Uansett gjør det meg lite å ta veien innom butikkens sider så jeg ser ikke det helt store fremskrittet i dette, rent bortsett fra at det muligens gjør det enklere for folk å drive små nettbutikker (i prinsippet trenger en ikke sette opp egne sider annet enn info).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...