Gå til innhold

Resident Evil-skaperen lager nytt skrekkspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andriasang sier at spillet blir Survival Horror

 

The game's genre is survival horror. Mikami says that he went with this genre because he wanted to make a game that meets player expectations, and he felt that survival horror, the genre at which he's most adept, would be the most rewarding.

 

Og selv om Bethesda er med på lekent:

Mikami appears to be happy with his current development environment, saying that it's pretty much ideal. Bethesda's role in the game is mostly through support as a publisher.

 

Forhåpentligvis får vi mer info ganske så snart da Famitsu:

was able to get some image boards from the game. Regarding the image boards, Mikami said to expect the game's atmosphere to be close to what you see there.

Famitsu.com often shares a few images from the print magazine later in the week, so we may get our first look at Zwei shortly

 

.

Lenke til kommentar

Det høres lovende ut. Er stor fan av Resident Evil, men det har gått mer og mer over til rene actionspill. Våger fortsatt å tro på Re6 etter RE: Revelations, men RE6 blir nok avgjørende for hele resten av serien etter flausen RE5 og (etter min smak) det kjedelige RE4. RE4 var et bra actionspill, men hadde ingenting med survival/horror å gjøre.

Lenke til kommentar

RRPG la faktisk ut en video igår ang artikkelen om at survival horror-sjangeren er for liten:

Snakker hovedsaklig om Resident Evil serien og hva de har gjort/bør gjøre.

 

 

Litt morsom trivia pga navnvalget til Mikami:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zwei!!

Zwei_Coverart.png

 

Har de ikke allerede erklært at RE6 skulle beholde co-op delen? Da tviler jeg på hvor "survival-horror" aktig det blir. :/

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Ja, det blir co-op i RE6. Men du glemmer at det teknisk sett er co-op gjennom hele RE: Revelations også. Riktignok med en AI partner, men likevel. Dessuten blir det jo Mercenary-mode i RE6, så de kan mene det er co-op der.

 

Da jeg spilte RE: Revelations i går i Raid mode slo det meg for øvrig at action kan være bra. Selv om historien i RE: R er svært bra, er det i Raid-mode jeg har brukt suverent mest tid. Det er en del action i historien i RE:R, men det gjør ingenting for min del. Faktisk var det en bra ting, da det ble et høyere tempo og mye mer fokus på å faktisk overleve, i stedet for å surre gjennom tomme korridorer og vente på at noe skal skje. Jeg vil selvsagt ikke at RE6 blir et actionspill som RE4 og 5, men heller noe i samme stil som RE: R. At det har en bra motor som støtter bra action gjør bare Mercenary-mode bedre, uten at det trenger å gå uteover historien og grøssene. :)

Lenke til kommentar

Tango Gameworks har åpnet en nettside for spillet nå:

 

"The image is a collage of different environments we put together for this announcement and is intended to give a feel for the tone and the direction the production is taking. (However, neither the code name nor the image is intended to tell you exactly what is in the game.)"

 

http://tangogamework...t/index_en.html

 

art_01.png

art_02.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...