Gå til innhold

Inntjeningen stuper for HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å høre

Ja konkurranse er noe dritt. Kan jo risikere å få billigere og bedre telefoner av det /ironi

 

Det har allerede dukket opp andre modeller enn one serien. Så det var mye bæ og lite ull i "mindre modeller" politikken deres.

Hvilke telefoner tenker du da på? Jeg har ikke fått med meg andre enn One serien i Norge. At de har forskjellige modeller i andre markeder er naturlig. Hadde de derimot lansert One x, y, z, æ, ø å osv i samme marked (ala Sensation) hadde jeg vært enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva er galt med sense...

Personlig synes jeg sense er pent, og har noen fornuftige widgets.

Men i forhold til en del andre launchere er det mye som står tilbake for å utnytte plassen på dagens nymotens skjermer. At man kun har 4 x 4 grid er jo latterlig.

Med liten skriftstørrelse og 5 x 7 samt "resize all widgets" slått på i nova launcher, ser de forskjellige hjemmeskjermene mine ekstremt mye mer fornuftig ut :)

Lenke til kommentar

Hadde HTC lært seg design på mobiler og kuttet ut med HTC Sense drittet så kanskje mobilene deres hadde vert lukrative.

HTC One-serien er nydelig designet, og da spesielt One X (i hvit). Hverken Samsung, Sony eller noen andre er i nærheten. Hvilke telefoner syns du har fint design, siden vi først er inne på det?

Lenke til kommentar

Hadde HTC lært seg design på mobiler og kuttet ut med HTC Sense drittet så kanskje mobilene deres hadde vert lukrative.

HTC One-serien er nydelig designet, og da spesielt One X (i hvit). Hverken Samsung, Sony eller noen andre er i nærheten. Hvilke telefoner syns du har fint design, siden vi først er inne på det?

 

Jeg er ikke særlig fornøyd med designet på noen mobiler atm men skulle jeg velge ville jeg valgt Sony Xperia S. HTC er værst på design synes jeg, både Nokia som også suger på design lager finere mobiler. Samsung også er flinkere på design enn HTC.

 

Jeg liker ikke Sense etter at jeg brukte en Desire i 7 måneder. Alt var bare et jævla rot og innviklet.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar
Hadde HTC lært seg design på mobiler og kuttet ut med HTC Sense drittet så kanskje mobilene deres hadde vert lukrative.
HTC One-serien er nydelig designet, og da spesielt One X (i hvit). Hverken Samsung, Sony eller noen andre er i nærheten. Hvilke telefoner syns du har fint design, siden vi først er inne på det?
Jeg er ikke særlig fornøyd med designet på noen mobiler atm men skulle jeg velge ville jeg valgt Sony Xperia S. HTC er værst på design synes jeg, både Nokia som også suger på design lager finere mobiler. Samsung også er flinkere på design enn HTC.Jeg liker ikke Sense etter at jeg brukte en Desire i 7 måneder. Alt var bare et jævla rot og innviklet.

 

Hva som er god og dårlig design er jo en smakssak. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes HTC har stått stille i et par år med designet sitt, men HTC One X ser virkelig bra ut i mine øyne. Nokia Lumia 800 synes jeg også er lekker, men litt liten skjerm etter min smak.

 

Gleder meg til å se hva våren/sommeren har å by på på mobilfronten!

Lenke til kommentar

Hadde HTC lært seg design på mobiler og kuttet ut med HTC Sense drittet så kanskje mobilene deres hadde vert lukrative.

HTC One-serien er nydelig designet, og da spesielt One X (i hvit). Hverken Samsung, Sony eller noen andre er i nærheten. Hvilke telefoner syns du har fint design, siden vi først er inne på det?

 

Jeg er ikke særlig fornøyd med designet på noen mobiler atm men skulle jeg velge ville jeg valgt Sony Xperia S. HTC er værst på design synes jeg, både Nokia som også suger på design lager finere mobiler. Samsung også er flinkere på design enn HTC.

 

Jeg liker ikke Sense etter at jeg brukte en Desire i 7 måneder. Alt var bare et jævla rot og innviklet.

Da har vi tydeligvis helt forskjellig smak. :) Jeg synes Xperia S er helt OK - på ingen måte en designperle, og litt kjip plastikkfølelse når man holder den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...