Gå til innhold

Med denne sykkelhjelmen blir du garantert synlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

umm ... ja det blir jo så meget bedre

 

Ikke nok med at man skal ligge å slure bak en hvilken som helst tilårskommen gubbe som i sin trang etter å snyte naboene for gleden ved tidligere bortgang, anskaffer seg pølseskinndrakt og hiver den trinne vesle klumpen av en kropp ut på nærmeste fylkesvei, hvor de ligger å soler seg i glansen av eget tiltak, og med dårlig skjult budskap til arme bilførere (som fremdeles humper etter dritsekken ...), om at; her kommer gutten sin (i en frenetisk sneglefart ...)

 

Og nå skal svineriet utstyres med jultrebelysning, hmmmm ... kan det bli verre nå? Eller vent nå litt ... - de blir jo da synlig på veldig langt hold, og hvis man samarbeider med andre bilister kan man ta idioten i en knipetangsmanøver ... tja ....

 

Og jeg har enda ikke begynt å raljere angående andre beist som har den ytterlige frekkhet ved at de skraper sykkelen til fordel for to overdimensjonerte spisepinner i tre, som de så padler i hele veiens bredde på ....

 

Men ellers har jeg det bra ...

 

Takk for meg!

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Alt som bidrar til mer synlighet for syklister(og gående) applauderes fra min side. Eg føler meg dog litt alene i verden med min oppfattelse av syklister, men eg blir stort sett glad for hver eneste syklist som er på veien. I den visshet om at det betyr en mindre bil på veien, samt at helsen til vedkommende gjennomsnittlig er betraktelig bedre enn de som blir forbanna og røde i ansiktet av å ligge bak i noen minutter. Da vet eg nemlig at sannsynligvis vil vedkommende også spare samfunnet for en del utgifter i forbindelse med dårlig helse, og det er kun positivt.

 

Så juletrebelysningen kan bli et supert supplement til midtlivskrisen i kondomdrakt :)

 

Og hvem er den største drittsekken på veien? Det er den trafikkkanten som driter i regler, enten det er biler som tar uforsvarlige forbikjøringer av syklister eller syklister som kjører på rødt i lyskryss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er et godt tiltak, spesielt for barn. De er lavere og synes derfor dårligere når de sykler enn oss voksne. Sykling er miljøvennlig, økonomisk og bra for helsen. Bilkjøring har ingen av de fortrinnene. Jeg kjører bil og sykler og forstår ikke at syklister og bilister står på hver sin haug og hyler. Drittsekkene finnes i begge leire.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...