Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, DSi, Mac, PC, PS3, Vita, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig tilbake! :p Hadde det ikke vært for alle de fantastiske kickstarterene vi har hatt de siste ukene hadde jo alt vært trist. (Okay, Age of Decadence-demo og Legend of Grimrock har jo også vært en trøst i mørket.)

 

Botanicula er must have såklart. Sword & Sworsery så småinteressant ut....

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Botanicula på gog.com og fikk mail der de beklaget at det var så mye dyrere enn Humble Bundle, så jeg fikk Machinarium + OST og The Witcher Enchanced Edition Director's Cut gratis. Må si det var flott gjort av gog, selv om jeg hadde begge spillene i fysisk form fra før. I tillegg visste jeg ikke om Humble Bundle og synes ikke 8,99 dollar var dyrt heller, så det ble en positiv overraskelse.

 

Angående Botanicula har jeg spilt litt på det, og det virker artig. Litt merkelig også. Du styrer noen merkelige skapninger som løper rundt på noen greiner i et tre.

 

Superbrothers: Sword & Sworcery EP rundet jeg på iPad og det var virkelig bra. Herlig grafikk, musikk og stemning. Kjøpte det på Steam også siden jeg likte det så godt.

 

MacGuffin's Curse har fått mye skryt, så mulig det blir et kjøp av det også.

Lenke til kommentar
Superbrothers: Sword & Sworsery (nei, jeg har ikke skrevet feil)
Ååå joda, det har du! Sworcery, ikke Sworsery."Ukens nettutgivelser" settes stor pris på :)

 

Haha! :D

 

Tenkte å kjøpe dette til min iPhone, men nå blir det nok PC versjonen. Spiller ser veldig interessant ut.

 

Setter veldig stor pris på at Ukens nettutgivelser er tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...