Gå til innhold

WikiLeaks-grunnlegger får sitt eget TV-program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voldekts forbrytere får eget TV-program? Hva blir det neste?

 

LoveAmiga, Assange er faktisk ikke anklaget for voldtekt og ikke er han siktet for voldtekt. Av hva jeg har fått med meg så hadde ingen av de to damene anklaget ham for voldtekt da de engang var hos politiet for å forhøre seg om en problemstilling om å få tatt blodprøve av Assange.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

"Assange blir allerede kritisert for å la TV-programmet sitt fungere som et talerør for Nasrallah, som sprer propaganda mot Israel og uttrykker sin støtte til Assad-regimet i Syria."

 

Og hvor kommer kritikken av Assange fra? Ensidig fra de vestlige mediene deriblandt noen idiotier i The Guardian, og Washington/Israel vennlige aviser som er livredde for å bli kritisert. En rekke kjente amerikanske politkere har tatt til ordet for å henrette Assange, selvom han i både praksis og teori er en selvstendig journalist som ikke har gjort noe galt.

 

Skal man la være å intervjue kontroversielle mennesker fordi de har kontroversielle meninger? Israel med hjelp av AIPAC og en haug rike amerikansk-jøder SPYR ut Israel vennlig propaganda i de største vestlige medier daglig. Hvorfor klager dere aldri på det?

 

Jeg har selv sett hele intervjuet, og jeg må si det var meget interessant. All honnør for å i det hele tatt få intervjuet Hisbollah lederen.

 

Når det gjelder "støtte" til Syria så er det latterlig ensidig av dere å skrive. Han snakket rimelig rasjonelt om begge sider av konflikten, og grunnene til det. Begge sider av borgerkrigen i Syria begår regelrett menneskerettighetsbrudd. Regimet er støttet av Russland, og opposisjonen er støttet av vestlige land, fordi de vil ha mer innflytelse i et land der de har null. USA og Israel driter kanskje ikke direkte i folket, men folket er nok ikke den primære grunnen til at de støtter opposisjonen.

 

Det er helt riktig at RT formulerer mye av sin ideologi fra Kremlin, men det i seg selv gjør ikke stort mye. Som de fleste vet er det null vits i å lese nyheter om en regjering fra regjeringens avis. På samme linje som Fox News aldri ville kritisert Bush for krigsforbrytelser etter Irak krigen. Man må lese det med kritisk sans. Likeledes er RT en av de FÅ internasjonale avisene som følger og skriver artikler om bl.a Ron Paul, som er blitt blacket ut av de fleste vestlige medier.

 

HW, om dere skal fortsette med politiske artikler, sett dere gjerne mer inn i saken fra flere vinkler enn den mainstream vestlige Washington-loyale vinkelen. Jeg vil likevel gi dere honnør for å poste om Assange og hans respektable arbeid.

Endret av BoomDawg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Voldekts forbrytere får eget TV-program? Hva blir det neste?

 

LoveAmiga, Assange er faktisk ikke anklaget for voldtekt og ikke er han siktet for voldtekt. Av hva jeg har fått med meg så hadde ingen av de to damene anklaget ham for voldtekt da de engang var hos politiet for å forhøre seg om en problemstilling om å få tatt blodprøve av Assange.

 

Forhindrer ikke fyren i å være en ufordragelig anti-vestlig person som kun er ute etter egen vinning.

 

Voldekts forbrytere får eget TV-program? Hva blir det neste?

 

At orddelingsfeil forsvinner som fenomen.

 

Lite annet å bry deg om? Regner med du aldri gjør feil på noen områder?

Lenke til kommentar

Voldekts forbrytere får eget TV-program? Hva blir det neste?

 

LoveAmiga, Assange er faktisk ikke anklaget for voldtekt og ikke er han siktet for voldtekt. Av hva jeg har fått med meg så hadde ingen av de to damene anklaget ham for voldtekt da de engang var hos politiet for å forhøre seg om en problemstilling om å få tatt blodprøve av Assange.

 

Forhindrer ikke fyren i å være en ufordragelig anti-vestlig person som kun er ute etter egen vinning.

Jeg er helt sikker på at du ikke kan svare for deg, men jeg spør likevel.

Hva gjør fyren ufordragelig?

Hvorfor mener du han gjør ting kun for egen vinning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldekts forbrytere får eget TV-program? Hva blir det neste?

 

LoveAmiga, Assange er faktisk ikke anklaget for voldtekt og ikke er han siktet for voldtekt. Av hva jeg har fått med meg så hadde ingen av de to damene anklaget ham for voldtekt da de engang var hos politiet for å forhøre seg om en problemstilling om å få tatt blodprøve av Assange.

 

Forhindrer ikke fyren i å være en ufordragelig anti-vestlig person som kun er ute etter egen vinning.

Jeg er helt sikker på at du ikke kan svare for deg, men jeg spør likevel.

Hva gjør fyren ufordragelig?

Hvorfor mener du han gjør ting kun for egen vinning?

 

Ikke lest mye hva de som har jobbet sammen med han sier du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...