Gå til innhold

? Galaxy S III er en liten oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse ryktene begynner snart å ta igjen specsa på dagens datamaskiner jo! Datamaskina mi er ikke noe kraftpakke, men funker bra til mange tunge oppgaver, så kommer det mobiler som har mer kraft en datamaskinene hadde for bare to-tre år tilbake!!

 

Jeg husker enda min gamle IMB Aptiva Pc med 300 MHz, 64 MB ram og 8 GB harddisk... Kunne spille Star Wars The Phantom Menace på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I bunn og grunn forståelig. Når Samsung ikke lenger har en ny iPhone liggende foran seg, som de rått kan plagiere, så blir det vanskelig å komme opp med noe "nytt". Tenker vi får se Samsung Galaxy IV ca 6 måneder etter at Apple har lansert iPhone 5. Og da vil den garantert ha masse "nytt"...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I bunn og grunn forståelig. Når Samsung ikke lenger har en ny iPhone liggende foran seg, som de rått kan plagiere, så blir det vanskelig å komme opp med noe "nytt". Tenker vi får se Samsung Galaxy IV ca 6 måneder etter at Apple har lansert iPhone 5. Og da vil den garantert ha masse "nytt"...

 

hehe, skal ikke se bort fra det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I bunn og grunn forståelig. Når Samsung ikke lenger har en ny iPhone liggende foran seg, som de rått kan plagiere, så blir det vanskelig å komme opp med noe "nytt". Tenker vi får se Samsung Galaxy IV ca 6 måneder etter at Apple har lansert iPhone 5. Og da vil den garantert ha masse "nytt"...

 

Det var nå strengt tatt forrige iphone 4s som var en liten oppgradering. S3 vil hvertfall få ny skjerm, såpass mye kan man garantere. Helt sikkert nytt utseende også. iphone fikk litt ny software og prosessor. så det er ikke noe vits å komme med apple preiken din egentlig. vi får se 3mai så kan du selv sammenligne oppgraderingen du fikk på din kjære iphone med oppgradering som skjedde fra s2 til s3.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I bunn og grunn forståelig. Når Samsung ikke lenger har en ny iPhone liggende foran seg, som de rått kan plagiere, så blir det vanskelig å komme opp med noe "nytt". Tenker vi får se Samsung Galaxy IV ca 6 måneder etter at Apple har lansert iPhone 5. Og da vil den garantert ha masse "nytt"...

 

Er det mulig å skrive noe sånt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvor mye har ikke samsung kopiert fra apple da? Gidd forsvare noe som ikke kan forsvares 100%
Hva har de kopiert?

 

tja, formen (firkantet), det at den bruker batteri for å virke, det at du interagerer med den...eksemplene på hva "alle" har kopiert fra enestrålende crapple er mange dersom du er riktig disponert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal hver forbanna tråd om Samsung ende opp med at det kommer Apple fanboys og lirer av seg noen veldig korttenkte kommentarer?

Skjønner at dere vil se hva som skjer utenfor deres lille, lukkede verden, men dropp kommentarer som ikke har annet formål enn å spre dritt.

 

Og nei, jeg har ikke noe mot Apple. Men jeg har også et godt syn, og jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan folk synes Apple sine modeller likner på Samsung sine.

 

Nå, back on track:

 

Det er jo veldig sansynlig at dette er specs som kan komme på den nye modellen. Det blir omtrent et like stort sprang som de andre produsentene, noe som skjedde ved forrige generasjons toppmodeller også. De hadde veldig like specs, men det plaget da ingen den gang. :p

 

Selv håper jeg på en Exynos 5250. Men det ser vel ikke like bra ut for hvermansen med "dual-core" som det gjør med "quad-core".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere må slutte å hisse dere opp over Stool sample. Han er et troll og lever opp til navnet sitt... Stool sample-Bæsjeprøve. Bare se på det teite han har underst i innleggene sine om Android. Er jo helt klart at han ikke har noe som helst peil, men hører til "meningheten". Bare å la disse tullingene svime rundt i sin lille lukkede verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor skal hver forbanna tråd om Samsung ende opp med at det kommer Apple fanboys og lirer av seg noen veldig korttenkte kommentarer?

Skjønner at dere vil se hva som skjer utenfor deres lille, lukkede verden, men dropp kommentarer som ikke har annet formål enn å spre dritt.

 

Og nei, jeg har ikke noe mot Apple. Men jeg har også et godt syn, og jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan folk synes Apple sine modeller likner på Samsung sine.

 

Nå, back on track:

 

Det er jo veldig sansynlig at dette er specs som kan komme på den nye modellen. Det blir omtrent et like stort sprang som de andre produsentene, noe som skjedde ved forrige generasjons toppmodeller også. De hadde veldig like specs, men det plaget da ingen den gang. :p

 

Selv håper jeg på en Exynos 5250. Men det ser vel ikke like bra ut for hvermansen med "dual-core" som det gjør med "quad-core".

Ja skulle gjerne hatt en A15 type prosessor:D men det er nok litt tidlig for det enda. Så vidt jeg har lest så er det ikke så stor sjanse for at det kommer før mot slutten av året. Hvis ikke så er Samsung ekstremt tidlig ute i forhold til sine konkurrenter. Men kommer den med A15 så skal jeg personlig stå i kø for å få meg ett eksemplar selv om jeg allerede har en grei mobil:P for leste neon artikler og eksempler om at A15 var ekstremt effektiv i forhold til A9, noe som gir oss langt bedre batteritid og/eller krefter.

Lenke til kommentar

Dere må slutte å hisse dere opp over Stool sample. Han er et troll og lever opp til navnet sitt... Stool sample-Bæsjeprøve. Bare se på det teite han har underst i innleggene sine om Android. Er jo helt klart at han ikke har noe som helst peil, men hører til "meningheten". Bare å la disse tullingene svime rundt i sin lille lukkede verden.

 

Ja, det er endel troll i mobilforumet, folk som stool-sample og Lilac er typiske anti-android-troll, bruk ignorer-funksjonen og vær glad.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...