Gå til innhold

Nå går Galaxy S III-ryktene på høygir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn synes jeg det er mer spennende når Samsung lanserer ny toppmodell enn andre produsenter. Kanskje er det fordi de bare gjør det én gang i året (om man ser bort fra Note) og faktisk gjør et relevant hopp hver gang, i motsetning til HTC som har sluppet gradvis bedre telefoner hele tiden. Eller kanskje det er fordi jeg kjøpte originale Galaxy S straks den kom ut og fortsatt ikke savner noe. Dette blir uansett spennende å høre mer om. Likte dette med OL og NFC, uten at jeg har erfaring med teknologien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Levere tilbake One X-en, og vente på denne?? Er litt i tvil nå.

 

Sitter med samme dilemma. Har hatt både SGS og SGS2, og de var supre telefoner. Eneste problemet er at TouchWiz er mye dårligere enn alternativene. Løsningen var da å flashe til CyanogenMod.

 

Men nå som jeg har blitt lei av å flashe ønsker jeg heller en skikkelig løsning "out of the box", og der er HTC-sense mye bedre.

Hadde vært enda greiere med stock Android 4, men men...

Lenke til kommentar

trenger ikkje at flashe for at få vekk TW,bare at bruke en annen launcher...eks Go launcher eller ADW

TouchWiz er jo mye mer enn Launcheren. Det er også telefonapplikasjonen, lockscreenen, kalenderen, telefonboken, notatblokken, meldingsapplikasjonen, browseren, epostapplikasjonen osv... Mens mye kan erstattes går det ikke an å fjerne alle spor uten å flashe. Og har enda ikke funnet en god kalenderapplikasjon til Android.

Lenke til kommentar

Håper heller på en tokjerne A15 Exynos 5250 enn en "gammal" A9 Exynos Quad som man finner i Meizuen.

 

Er så enig i dette her. Da hadde ryktene om 1080p vært mer troverdige også forsåvidt, siden 5250 kan dra oppløsninger som dette med enkelhet. Men skjønner jo også om Samsung "safer" og lanserer med quad-core, bare så mannen i gata ikke tror de får "dårligere" hardware.

 

Så får vi håpe på like byggekvalitet som i S og SII, men med bedre materiale.

 

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn synes jeg det er mer spennende når Samsung lanserer ny toppmodell enn andre produsenter. Kanskje er det fordi de bare gjør det én gang i året (om man ser bort fra Note) og faktisk gjør et relevant hopp hver gang, i motsetning til HTC som har sluppet gradvis bedre telefoner hele tiden. Eller kanskje det er fordi jeg kjøpte originale Galaxy S straks den kom ut og fortsatt ikke savner noe. Dette blir uansett spennende å høre mer om. Likte dette med OL og NFC, uten at jeg har erfaring med teknologien.

 

Har selv Galaxy S og klarer meg fint med den

Men, hadde vært fint med NFC så kanskje det blir ny telfon til jul, når prisene har gått ned litt

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn synes jeg det er mer spennende når Samsung lanserer ny toppmodell enn andre produsenter. Kanskje er det fordi de bare gjør det én gang i året (om man ser bort fra Note) og faktisk gjør et relevant hopp hver gang, i motsetning til HTC som har sluppet gradvis bedre telefoner hele tiden. Eller kanskje det er fordi jeg kjøpte originale Galaxy S straks den kom ut og fortsatt ikke savner noe. Dette blir uansett spennende å høre mer om. Likte dette med OL og NFC, uten at jeg har erfaring med teknologien.

 

Jeg har Galaxy Nexus, er ikke det en toppmodell?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...