Gå til innhold

EA annonserer Crysis 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no skriver:

"Grafikken blir det neppe noe i veien med."

 

Jeg blir så frustrert når jeg ser slike ting på trykk av skribenter på Gamer.no, som jeg da automatisk tar høyde for har minst like greie på FPS spill som meg selv. Av det vi har sett de siste årene på Konsoll fps har vel bergrensningen på 7 år gammel hardware vist seg tydelig?, og etter et forferdelig skriptet a til b konsollish Crysis 2 er det vel ingenting for tyder på at de ikke skal fortsette med i samme stil for å tilpasse konsoll markedet (med alle "jukse" triks det fører med seg for å få det til å se bra ut). ser Zealu har fått med seg grunnene i alle fall, gått det er noen hehe.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er møkk lei spill som absolutt skal foregå i New York. Gi oss heller en hvilken som helst annen plass. Gjerne tropeøy igjen ja!
Som du ser av mitt forige svar velges det pr i dag byer grunnet miljøet er helt statisk, Crysis gikk fra å være grenseprengende på fysikk på Crysis 1 med trær man kunne kutte opp i småbiter, busker som bøyde seg når man gikk på dem, alt blafret i vinden. Men dette får man ikke til på 7 år gammel hardware, så når de da bestemte seg for å slå til på konsoll endrer de til et statisk miljø, legger til A til B spilling samt mye skripting for å kjule problemene de har med å få det til å se bra ut.... enkelt å greit. . Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Bue.. En bue? Den mest høyteknologiske krigeren på jorden flyr rundt med en bue? Er det noe jeg har gått glipp av? Når ble en bue mer dødelig enn en pistol, hagle, rifle, eller automatvåpen? Og når ble en bue mer praktisk enn de nevnte våpnene, både når det gjelder treffsikkerhet, ammunisjonskapasitet, og hurtighet?

Hvorfor ikke en crossbow i det minste? Den kan i det minste automatiseres. :hm:

 

Greit nok at buen er kraftig i Team Fortress 2; det er jo surrealistisk. Dette skal ikke være et surrealistisk spill, så vidt jeg vet da.

 

Men, det er jo kunstnerisk frihet. Kanskje får vi buen i tre fine farger også; en som eksploderer, en som lar deg kontrollere fienden du treffer, og en som lar deg kamuflere deg som fienden du treffer.

;)

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så negative? Kan ikke dette bli bra da?

Vel, la oss si du har gått på dass relativt ofte de siste åra, og hver gang har det kommet ut dritt av din anus. Da er det rimelig å anta at også neste toalettbesøk vil gi samme resultat og ikke blomster.

EA har mer eller mindre gjort store fadeser de siste åra, og hver gang de kommer med en annonse av et nytt spill eller en oppfølger, så hopper mange på at "dette skal redde EA", noe som enda ikke har skjedd. Derfor vil jeg være negativ til Crysis 3 og heller bli positivt overrasket enn skuffet enda en gang.

Hadde det vært en annen utgiver enn de som har spytta på Command & Conquer-serien, påtvunget homofil elskov i spill, klart å lage et meget generisk MMO for en latterlig høy skyld, påtvunget spyware, DLC som burde vært i spillet ved start, annonsert en film av bil-kjøring og en arrogant holdning til forbrukerne skulle jeg vært positiv.

Dessverre for EA så bærer handlinger med seg konsekvenser.

Lenke til kommentar

Vil påpeke at det finnes buer i dag som er i stand til å felle elefanter. Jeg liker ideen, selv om det ikke er noe nytt. Kanskje den er mer enn et våpen? Ulike piler med ulike funksjoner som spiller en strategisk rolle? Er sikker på at de har tenkt grundig over dette valget og fått det til å fungere i dette universet.

 

Når det er sagt har jeg ikke hittil hatt noen interesse av Crysis som spill. Tror Far Cry 3 blir mer hva jeg er ute etter. Synes det er sammenlignbart nok i forhold til første Crysis. Stiller meg imidlertid positiv til utviklerne og tror de er i stand til å skape et godt spill med all denne oppmerksomheten de har fått opp gjennom årene. Det blir et storspill og konkurransen i denne sjangeren blir stadig mer brutal, så de må prestere. Og når ingen kjøpte første Crysis til PC grunnet piratkopiering (http://www.itavisen.no/523968/crytek-dropper-pc-eksklusivitet) er det ikke rart at de satser på konsoller. Har seg selv å takke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...