Gå til innhold

Konkurranse: Se hvem som vant HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer :) Deltok selv, men ikke like heldig denne gang. Hadde jeg gått fra Samsung så måtte det blitt akuratt denne telefonen fra HTC.

Med det sagt, venter selv på Samsung Galaxy S3 og det blir nok minst like bra telefon (hvis ikke "bedre", tiden vil vise). Har vært stooorfornøyd med Samsung Galaxy S2 siden lansering og jeg føler på meg at jeg blir fornøyd neste gang også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en konkurranse holdt av en norsk side og jeg regner med at telefonen er levert av HTC Norge. Da må vel spørsmålene være på "norske" premisser også?? :)

 

Eller, i Langtvekkistan har de bare lansert 2 One-modeller, så svaret ditt blir feil. Husk at One-serien finnes i andre land enn i USA.

 

Svar på første oppgave er strengt tatt ikke korrekt. Det er fire.

 

X, S og V?

 

I USA har de One XL.

Lenke til kommentar

Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc :)

 

Hvorfor?

 

Fordi etter lånt bruk av diverse Andriod tlf, er det bare piss så langt.... Ingen ting er jo logisk bygd opp, skal man ha en tlf, gidder jeg ikke stresse med å lete etter ditt og datt, samt med 2 Mac'er, Apple TV 3.gen, iPad og iPod Touch så sier det seg sitt at det blir en ny iPhone? Håper på 4" skjerm og 4G, resten gir jeg blanke f*** i.

 

For å ta noe mer generellt så kunne vel Telenor/Netcom begynt å tenke på 4G abonnement til tlf? (Har forstått det slik at det kun funker på modemene deres, samt en kommende router)

Lenke til kommentar

Svar på første oppgave er strengt tatt ikke korrekt. Det er fire.

 

Det er 5 stk. Er en svakere hjelpekjerne som bruker mindre strøm og som tar over for å spare strøm,, f.eks i standby.

The fail is on you, Sir.

 

Det er en konkurranse holdt av en norsk side og jeg regner med at telefonen er levert av HTC Norge. Da må vel spørsmålene være på "norske" premisser også?? :)

 

Eller, i Langtvekkistan har de bare lansert 2 One-modeller, så svaret ditt blir feil. Husk at One-serien finnes i andre land enn i USA.

 

Svar på første oppgave er strengt tatt ikke korrekt. Det er fire.

 

X, S og V?

 

I USA har de One XL.

 

X + S + V + XL = 1 + 1 + 1 + 1 = 4*1 = 4.

Lenke til kommentar
Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc :)
er så enig. bare plastikk og dårlige etterligninger

 

For da er det bedre med skjørt glass ? heahea ^^,

fleip til side.. så har jeg brukt min HTC Desire i 3 år ? nå i industri miljø, hvor jeg driver inne i store maskiner osv.. og den har ikke en eneste bolk, ripe på glass eller noe som helst, fremdeles helt strøken.. helt sykt mye den faktisk tåler.. men desverre så er det internminne å batteri som blir svaketheten for meg.. hadde one x hatt bedre batteri så hadde det nok blitt kjøp.. men venter nok heller på en telefon som faktisk varer i mer en 1 dag på batteri.. (av nye som kommer)

 

blir spennende å se hva som skjer med iphone.. selv om jeg aldri har likt apple produkter noe særlig.. men om apple tar å følger resten av markedet nå med hardware, pris og det hele, kan det bli nice.. men slik iphone tar seg ut nå med super kjedelige ios blir det uaktuelt.. men lov å håpe de tar en helt annen rettning

Lenke til kommentar

Det er en konkurranse holdt av en norsk side og jeg regner med at telefonen er levert av HTC Norge. Da må vel spørsmålene være på "norske" premisser også?? :)Eller, i Langtvekkistan har de bare lansert 2 One-modeller, så svaret ditt blir feil. Husk at One-serien finnes i andre land enn i USA.

Svar på første oppgave er strengt tatt ikke korrekt. Det er fire.
X, S og V?
I USA har de One XL.

Er ikke det samme mobil som X bortsett fra bruk S4 i stedet for tegra 3?

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...