Gå til innhold

Guide: Windows 8-triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette husker jeg godt fra da jeg prøvde developer's preview i virtualbox. Jeg endte opp med å trekke ut strømmen fra den virtuelle maskina.Lurer veldig hvordan bestemor på 70 skal finne ut av dette.

 

Lurer på hvem disse grusomme menneskene fra microsoft er, som skal møte opp hos alle over 70år og tvangsinstallere windows 8 på maskinene deres?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Dette husker jeg godt fra da jeg prøvde developer's preview i virtualbox. Jeg endte opp med å trekke ut strømmen fra den virtuelle maskina.

Lurer veldig hvordan bestemor på 70 skal finne ut av dette.

 

Trekke ut strømmen på en virtuell maskin... Vil ikke hosten også gå ned da, eller har du virtuell strømforsyning til den maskinen?

 

 

Ingen som har lært Alt+F4.....

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Heldigvis vil ikke dette bli et problem for meg da jeg elegant kommer til å elegant hoppe over windows 8 og beholde windows 7 til de kommer på bedre tanker.

Var det noen som visket Linux og apple :-)

 

Jepp. Visket begge bort....

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dette husker jeg godt fra da jeg prøvde developer's preview i virtualbox. Jeg endte opp med å trekke ut strømmen fra den virtuelle maskina.Lurer veldig hvordan bestemor på 70 skal finne ut av dette.
Lurer på hvem disse grusomme menneskene fra microsoft er, som skal møte opp hos alle over 70år og tvangsinstallere windows 8 på maskinene deres?

 

Sikkert ikke ment helt bokstavlig, men nå er det jo slik at de aller flese PC-brukere, og ihvertfall ikke de minst erfarne, ikke installererer OS selv.. Men dersom man kjøper ny PC etter Win 8 er lansert vil det mest sannsynlig være det som følger med ;-)

Endret av cyberpet
Lenke til kommentar

Sikkert ikke ment helt bokstavlig, men nå er det jo slik at de aller flese PC-brukere, og ihvertfall ikke de minst erfarne, ikke installererer OS selv.. Men dersom man kjøper ny PC etter Win 8 er lansert vil det mest sannsynlig være det som følger med ;-)

Korrekt, ola dunk kjøper ny pc på elkjøp, nå ringer han tilo en kjenning som sier han ikke har peiling på win 8.

Eneste fordelen med win 8 er større likhet over platformene

Lenke til kommentar

Win 8 kommer jeg til å stå over ja. Jeg har gladelig gått over til de nyeste versjonene av Windows etterhvert som de har kommet fram til nå, men jeg har vanskelig for å se noen fornuftig grunn til å innstallere win 8 på en stasjonær pc, eller laptop. Eneste må være at nettbrett og pc "snakker" bedre sammen på en eller annen måte. Dette metro greiene har vel ingenting på en ordinær pc og gjøre? Det er vel bare et forsøk på å skape et nytt marked for små / billige programmer som ligner på App systemet på mobiler/nettbrett... eller tar jeg feil? Kan forstå at dette kan fungere fint på nettbrett, og at Microsoft vil prøve å synce pc / nettbrett / mobil nærmere hverandre, men fram til jeg skjønner vitsen hvertfall så holder jeg meg nok til Windows 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...