Gå til innhold

Vinn rollespillet Legend of Grimrock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette fortjener dog å bli kjøpt, rundt 80 kr.

 

Forventet nesten at jeg skulle bli skuffet da jeg regnet med at det ikke føltes like heftig i dag med "Eye of the beholder" spill, men det gjordet faktisk det.

 

Håper dette blåser liv i denne spill serien igjen, noe det virker som da spillet har fått masse god kritikk der samtlige var oversasket over hvor bra et dungeon crawler faktsik hat tålt tidens tann. Håper det selger i bøtter å spann slik at vi får se flere slike spill til PC i fremtiden.

Lenke til kommentar

Antar Simalarion virkelig får utnyttet skjermkortet sitt i dette spillet :p

-Pun mode off!

 

Må si jeg virkelig er hekta, har forhåndsbestilt spillet og sitter nå og koser meg som i gamle dager med litt papir og tegner nivåene etter hvert som jeg utforsker dem.

 

Enkelt å overse visse hemmeligheter også!

Er litt usikker på om jeg egentlig burde ha valgt 1F , 1R og 2XM siden det ser ut som man ikke kan få brukt tyven til så mye enda, men finner nok ut av det etter hvert.

Lenke til kommentar

Antar Simalarion virkelig får utnyttet skjermkortet sitt i dette spillet :p

-Pun mode off!

 

Må si jeg virkelig er hekta, har forhåndsbestilt spillet og sitter nå og koser meg som i gamle dager med litt papir og tegner nivåene etter hvert som jeg utforsker dem.

 

Enkelt å overse visse hemmeligheter også!

Er litt usikker på om jeg egentlig burde ha valgt 1F , 1R og 2XM siden det ser ut som man ikke kan få brukt tyven til så mye enda, men finner nok ut av det etter hvert.

 

haha jeje....

 

Ang Tyven så mener jeg at leg leste i lvl loggen at det blir bonus om du får angrepet bakfra etc samt andre assasin skills på tyven\rouge , men rakk bare å spille et pr timer i går kveld så begrenset hva jeg fikk med meg av detaljer sånn sett.

Lenke til kommentar

Antar Simalarion virkelig får utnyttet skjermkortet sitt i dette spillet :p-Pun mode off!Må si jeg virkelig er hekta, har forhåndsbestilt spillet og sitter nå og koser meg som i gamle dager med litt papir og tegner nivåene etter hvert som jeg utforsker dem.Enkelt å overse visse hemmeligheter også!Er litt usikker på om jeg egentlig burde ha valgt 1F , 1R og 2XM siden det ser ut som man ikke kan få brukt tyven til så mye enda, men finner nok ut av det etter hvert.

 

Ang. rogue så kan han fint stå bak til å begynne med. Du møter en skeleton-warrior ganske tidlig som dropper ett spyd. Dette kan brukes av de bak for å gjøre skade pga range-perk som spydet har.

 

Bruk det til du finner bua, og/eller har assasination-skill 12 som gjør at rogue kan gjøre alt fra "bakerste rad". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...