Gå til innhold

? Nye iPad har dårligere batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt :)

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Hvem trenger vel strøm på batteriet når den eeeeer så smekker og føøøøles så bra?!

 

Vel, om du ikke liker den og fortsatt vil ha en fungerende tablet, er det vel nok av ipad 2 på brukten. Derimot, om du vil ha en diger oppskaleringsfeil anbefaler jeg deg å se nærmere på Asos Transformer ultra neo 5 4g

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt :)

Nesten like bra batteritid som iPad 2, altså...og med tanke på at Tegra 3 har nesten like bra grafikkytelse som gode gamle iPad 2, virker jo det greit nok, men nye iPad er selvsagt i en litt høyere divisjon også på det området... ;)

 

45200.png

Endret av Newton
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt :)

Video bruker nesten ikke CPUen, men GPUen, så antallet kjerner har ingenting å si. Tablets er uansett begrenset av hvor mye strøm skjermen bruker.

 

Og iPad 3 har nokså lik batteritid som Prime, faktisk litt bedre i Anandtechs test for internett over wifi: http://www.anandtech.com/show/5688/apple-ipad-2012-review/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt :)

Nesten like bra batteritid som iPad 2, altså...og med tanke på at Tegra 3 har nesten like bra grafikkytelse som gode gamle iPad 2, virker jo det greit nok, men nye iPad er selvsagt i en litt høyere divisjon også på det området... ;)

 

45200.png

At ting fungerer slikt "Offscreen" har ikke så mye betydning når det er "Onscreen" som er hele poenget.

 

Når det kommer til spillytelse rett i fra tablet'ene, så er ASUS Transformer Prime med Tegra 3 like bra som iPad 3 når det kommer til ytelse.

Lenke til kommentar

Off-topic: Noen som vet hvordan man slår av varsler for sitering osv, kun for ignorerte brukere? Slike uønskede varsler er nesten like irriterende som at innlegg fra ignorerte brukere likevel synes når man leser innlegg i kommentarene rett under en artikkel. Burde være en selvfølge at systemet sørger for at brukere man ignorerer faktisk blir ignorert på alle måter i kommentarer/forum.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...