Gå til innhold

Samsung knuser Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falt pladask for SG II selv.

 

Mer kjølig nå, siden mitt eksemplar ikke tålte å spille Wordfeud (er blitt "brent inn" i skjermen). Der bør skjermteknologien forbedres, for dumt at slikt skal skje. Tross alt bare hatt spillet på tlf. 2-3 måneder.

 

(forutsatt at dette ikke er isolert til mitt eksemplar, selv om jeg ikke er helt alene).

 

 

Ellers er det nå lite overraskende at Apple nok fortsatt vil miste markedsandeler. selv om Q4-tallene ikke var så ille.

Lenke til kommentar

Falt pladask for SG II selv.Mer kjølig nå, siden mitt eksemplar ikke tålte å spille Wordfeud (er blitt "brent inn" i skjermen). Der bør skjermteknologien forbedres, for dumt at slikt skal skje. Tross alt bare hatt spillet på tlf. 2-3 måneder. (forutsatt at dette ikke er isolert til mitt eksemplar, selv om jeg ikke er helt alene). Ellers er det nå lite overraskende at Apple nok fortsatt vil miste markedsandeler. selv om Q4-tallene ikke var så ille.

 

åssen i huleste kan sånt skje? det er kun små dioder som lyser opp.. "av" eller "på".. fins ikke noen mellom ting.. og det som er fordelen med super amoled pluss er at man slipper et ekstra lag for at touch skjermen skal fungere.. alle lcd paneler er man avhengige av ett ekstra lag. så da lyser diodene rett igjennom glass på sgs2.. det skal ikke gå an og brenne fast bilde i glass? sier ikke at det er umulig, men høres veldig rart ut.. jeg har både sgs1,sgs2 og nå bruker jeg fast galaxy nexus.. men alle virker helt topp,har aldri sett det..og har spilt mye Wordfeud og masse anna.. så vist du sier den påstanden er riktig.. da har den nye OLed revolusjonen mye og se fram til

Lenke til kommentar

Falt pladask for SG II selv.Mer kjølig nå, siden mitt eksemplar ikke tålte å spille Wordfeud (er blitt "brent inn" i skjermen). Der bør skjermteknologien forbedres, for dumt at slikt skal skje. Tross alt bare hatt spillet på tlf. 2-3 måneder. (forutsatt at dette ikke er isolert til mitt eksemplar, selv om jeg ikke er helt alene). Ellers er det nå lite overraskende at Apple nok fortsatt vil miste markedsandeler. selv om Q4-tallene ikke var så ille.

 

åssen i huleste kan sånt skje? det er kun små dioder som lyser opp.. "av" eller "på".. fins ikke noen mellom ting.. og det som er fordelen med super amoled pluss er at man slipper et ekstra lag for at touch skjermen skal fungere.. alle lcd paneler er man avhengige av ett ekstra lag. så da lyser diodene rett igjennom glass på sgs2.. det skal ikke gå an og brenne fast bilde i glass? sier ikke at det er umulig, men høres veldig rart ut.. jeg har både sgs1,sgs2 og nå bruker jeg fast galaxy nexus.. men alle virker helt topp,har aldri sett det..og har spilt mye Wordfeud og masse anna.. så vist du sier den påstanden er riktig.. da har den nye OLed revolusjonen mye og se fram til

 

Det er ikke brent inn bokstavelig, (derfor " brukes). Mer om det her:

http://webdevsys.com/galaxys2-screenBurn.htm

 

 

Du kan forøvrig selv sjekke på telefonen ved å trykke *#0*#. På min telefon er det ved blå bakgrunn det er godt synlig nede (feltet som viser ens utdelte wf-brikker). Også godt synlig med hvit bakgrunn, som er mest irriterende fordi jeg surfer endel med tlf.

Lenke til kommentar

Hvordan kan Samsung sammeligner med dagen iPhone fra Apple ? Samsung har mange eksemplarer og iPhone som har bare en . Samsung selger mange dyre og billige versjoner samtidig og de vil tjenne penger fra topp til tå også !

 

Apple selger i dag 3 modeller, ikke 1. iphone 4, 4s, og 3gs. Så apple selger i mange forskjellige prisklasser de også, da også de modellene igjen selges til ulike priser med ulik lagringsplass.

Lenke til kommentar
Falt pladask for SG II selv.Mer kjølig nå, siden mitt eksemplar ikke tålte å spille Wordfeud (er blitt "brent inn" i skjermen). Der bør skjermteknologien forbedres, for dumt at slikt skal skje. Tross alt bare hatt spillet på tlf. 2-3 måneder. (forutsatt at dette ikke er isolert til mitt eksemplar, selv om jeg ikke er helt alene). Ellers er det nå lite overraskende at Apple nok fortsatt vil miste markedsandeler. selv om Q4-tallene ikke var så ille.
åssen i huleste kan sånt skje? det er kun små dioder som lyser opp.. "av" eller "på".. fins ikke noen mellom ting.. og det som er fordelen med super amoled pluss er at man slipper et ekstra lag for at touch skjermen skal fungere.. alle lcd paneler er man avhengige av ett ekstra lag. så da lyser diodene rett igjennom glass på sgs2.. det skal ikke gå an og brenne fast bilde i glass? sier ikke at det er umulig, men høres veldig rart ut.. jeg har både sgs1,sgs2 og nå bruker jeg fast galaxy nexus.. men alle virker helt topp,har aldri sett det..og har spilt mye Wordfeud og masse anna.. så vist du sier den påstanden er riktig.. da har den nye OLed revolusjonen mye og se fram til
Det er ikke brent inn bokstavelig, (derfor " brukes). Mer om det her:http://webdevsys.com/galaxys2-screenBurn.htmDu kan forøvrig selv sjekke på telefonen ved å trykke *#0*#. På min telefon er det ved blå bakgrunn det er godt synlig nede (feltet som viser ens utdelte wf-brikker). Også godt synlig med hvit bakgrunn, som er mest irriterende fordi jeg surfer endel med tlf.

 

takk for opplysningen..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...