Gå til innhold

Er Galaxy S III-lanseringen avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vi ser på bildet ligner mer på toppen av telefonen... Den hvite stripa kan være lydknapper eller no? :p Er litt uenig i noen her.. TouchWiz er i følge meg ganske bra! Jeg har S2 og med TW 4 (trur det er det den heter) er telefonen en drøm! TW 4 fikk masse skryt da den kom ut... Skjønner ikke hva som er stygt med det??

Lenke til kommentar

Det vi ser på bildet ligner mer på toppen av telefonen... Den hvite stripa kan være lydknapper eller no? :p Er litt uenig i noen her.. TouchWiz er i følge meg ganske bra! Jeg har S2 og med TW 4 (trur det er det den heter) er telefonen en drøm! TW 4 fikk masse skryt da den kom ut... Skjønner ikke hva som er stygt med det??

 

Rettelse, dette kan umulig være toppen av telefonen... Eller så har de droppet kameraet og sensorer og sånt..

 

Lenke til kommentar

men hvis samsung dropper TouchWiz eller en annen egen launcher så vill jo alle android telefonene være like. og det blir kjederlig.

 

Kjedelig? Det er jo funksjonalitet og brukervennlighet man er ute etter. At systemet er likt er vel egentlig ikke negativt, når man ser hvor mye dritt ulikt utseende fører med seg!

 

:)

Lenke til kommentar
men hvis samsung dropper TouchWiz eller en annen egen launcher så vill jo alle android telefonene være like. og det blir kjederlig.
Kjedelig? Det er jo funksjonalitet og brukervennlighet man er ute etter. At systemet er likt er vel egentlig ikke negativt, når man ser hvor mye dritt ulikt utseende fører med seg! :)

 

Hva slags dritt er det dere snakker om!??? Hva har jeg gått glipp av hvis det der er dritt??? :p

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til å se denne.

 

Sitter med Galaxy S2 nå - og lav oppløsning plager meg virkelig, og er noe jeg virkelig har lyst på. HTC One X er en klar mulighet akkurat nå - samt Galaxy Note (fikk testet denne her om dagen, og den var faktisk helt magisk).

 

Må besinne meg og se hva Samsung kommer med som oppfølger til S2 først, selv om det blir en kjedelig ventetid.

Lenke til kommentar

Ja, syns jeg såg lommeboka hoppet litt borti hylla her...Ser virkelig frem til avsløringen nå gitt :D Designet såg spennende ut må jeg si :) Håper de kjører stock android fra dag 1, eller at man i det minsta kan velge mellom touchwiz eller stock, det hadde vert midt i blinken for alle.

 

Feriepenger...skattepenger...sigh.

Lenke til kommentar

Pokker heller, håper ikke skjermen blir bøyd! Jobber i en telefonbutikk, det og legge skjermbeskyttere på Sensation XL, N9, Lumia 800 er et hællvette! Er alltid så deilig når noen vil ha skjermbeskytter på sin SII, helt flat, lett som bare det!

 

Men, er spent på telefonen, lurer på om den banker One X rett ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...