Gå til innhold

TG12: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Lurer på om Peaches syntes det var litt rart at de skulle opptre for publikum som består av 90% gutter i alderen 16-25 :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Lurer på om Peaches syntes det var litt rart at de skulle opptre for publikum som består av 90% gutter i alderen 16-25 :p

 

At to damer på 20 og 22 opptrer for en haug med gutter 16-25 er vel ikke så rart, at de vil høre noe jentene sang når de var 9 og 11 derimot...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Dårlig og lite dekkende artikkel. Håper det blir bedre i morgen.
Jeg skjønner godt at de ikke kommer med en veeldig dekkende artikkel den første dagen på TG. La gutta få installert seg og få tatt en bedre kikk på hva som er rundt og det vil nok bli bedre ;)

 

Nei, vi forlanger topp kvalitet fra første stund og alt annet enn en ti-siders artikkel med sylskarpe bilder er for dårlig. Rett og slett. Nå skuffer HW.no forferdelig mye!

 

(Dette var sarkastisk ment).

 

Gleder meg til mer stoff fra TG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dårlig og lite dekkende artikkel. Håper det blir bedre i morgen.
Jeg skjønner godt at de ikke kommer med en veeldig dekkende artikkel den første dagen på TG. La gutta få installert seg og få tatt en bedre kikk på hva som er rundt og det vil nok bli bedre ;)

 

Nei, vi forlanger topp kvalitet fra første stund og alt annet enn en ti-siders artikkel med sylskarpe bilder er for dårlig. Rett og slett. Nå skuffer HW.no forferdelig mye!

 

(Dette var sarkastisk ment).

 

Gleder meg til mer stoff fra TG!

 

Hah, eeee tog han, eg tog han!

Lenke til kommentar
Dårlig og lite dekkende artikkel. Håper det blir bedre i morgen.
Jeg skjønner godt at de ikke kommer med en veeldig dekkende artikkel den første dagen på TG. La gutta få installert seg og få tatt en bedre kikk på hva som er rundt og det vil nok bli bedre ;)

 

Nei, vi forlanger topp kvalitet fra første stund og alt annet enn en ti-siders artikkel med sylskarpe bilder er for dårlig. Rett og slett. Nå skuffer HW.no forferdelig mye!

 

(Dette var sarkastisk ment).

 

Gleder meg til mer stoff fra TG!

 

Hah, eeee tog han, eg tog han!

 

TOO UAN?!!?

 

But srsly. Første dagen, excuses, excuses. Vet ikke hvor lite som skjer på TG første dagen, men det er da nok av ting de kunne funnet på. Bilder av køen, intervjuer med folk som står og venter. Hva ser de mest frem til? Hvorfor er de her og ikke på fjellet? De får tross alt betalt for dette, blir for dårlig at de bare skal sitte i kroken sin og game, i stede for å gjøre den egentlig jobben sin. Trodde ikke en så stor nettside som HW trenger unnskyldninger for å skrive dårlig artikler. Dette her ga meg 0 innblikk i TG tilværelsen.

 

Min mening da så klart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...